ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως είχε γράψει ήδη το mononews.gr η Κοινοπραξία μειοδότησε στον εν λόγω διαγωνισμό δίνοντας έκπτωση της τάξης του 9,32% «κτυπώντας» το έργο στην τελική τιμή των 21,4 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργα που αναλαμβάνει σχεδόν εξ ολοκλήρου η Hitachi ενώ η ΑΚΤΩΡ έχει το ρόλο του leader της Κοινοπραξίας.
Πλέον ξεκινά η κατασκευαστική περίοδος του έργου, η διάρκεια της οποίας ανέρχεται στους 18 μήνες με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση των εργασιών να αναμένεται εντός του φθινοπώρου του 2023, δηλαδή λίγους μήνες νωρίτερα από την παράδοση του βασικού έργου του μετρό Θεσσαλονίκης.
Υπενθυμίζεται πως η ΑΚΤΩΡ σε συνεργασία με την Hitachi έχει, επίσης, αναλάβει από τον Ιούνιο του 2020 το έργο για τη σηματοδότηση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, η αξία του οποίου ανέρχεται στα 27 εκατ. ευρώ. Το έργο αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος και στους 15 νέους συρμούς που προβλέπονται για τη γραμμή.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως συνέχεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Μαρτίου μεταξύ του Υφυπουργού Υποδομών, Γιώργου Καραγιάννη και του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΑTTIKO ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκου Κουρέτα στα γραφεία της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, όπου και έγινε η αποτίμηση για την πορεία των έργων για το Μετρό στη συμπρωτεύουσα.
Το έργο περιλαμβάνει
- κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV)
- σύστημα δημόσιων αναγγελιών (PA)
- ψηφιακό σύστημα μετάδοσης δεδομένων (DTS)
- σύστημα ασφαλείας και προστασίας (SMS)σύστημα ανίχνευσης μη εξουσιοδοτημένης εισόδου (IDS)
- σύστημα ελέγχου πρόσβασης (ACC)
- σύστημα ασύρματης επικοινωνίας (TETRA)
- σύστημα πληροφόρησης επιβατών (PIS)
- ενοποιημένο κεντρικό σύστημα ελέγχου τηλεπικοινωνιών (ICCS)
- σύστημα τηλεχειρισμού και ελέγχου παροχής ισχύος (PRCS).
Διαβάστε επίσης
ΑΚΤΩΡ: Αναλαμβάνει πρόσθετο έργο 23,6 εκατ. ευρώ για το Μετρό Θεσσαλονίκης
Μετρό Θεσσαλονίκης: Ο Όμιλος Ελλάκτωρ μοναδικός διεκδικητής για διαγωνισμό αξίας 176 εκατ. ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»