Με τέσσερα ξενοδοχεία να μπαίνουν σε λειτουργία από τη φετινή σεζόν ξεκινά το μπάσιμο της Fosun στην ελληνική αγορά, όπως τόνισε σε συνέντευξη Τύπου ο αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group, Alessandro Dassi.

Εκτός από το Club Med της Εύβοιας που εντάσσεται στο σχεδιασμό του κινεζικού ομίλου και την επιστροφή των σημάτων των Casa Cook και Cook’s Club που λειτουργούν ήδη σε Ρόδο, Κρήτη και Κω, η Fosun ανοίγει από τον Μάιο την πόρτα των Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook Club Corfu και Cook Club Ialysos στη Ρόδο.

1

Όπως είπε ο Alessandro Dassi, με αφετηρία τη Σάμο, στόχος του ομίλου είναι και η αναζήτηση εναλλακτικών προορισμών εντός της χώρας, ενώ στο πλάνο είναι και η Αθήνα, ένα concept που ακόμα, ωστόσο, δεν έχει ωριμάσει, αφού η Fosun δραστηριοποιείται μέχρι ώρας σε θέρετρα νησιωτικών περιοχών, χωρίς να έχει συγκεκριμένο πλάνο για ξενοδοχεία πόλης.

Σε κάθε περίπτωση, το concept της Fosun για τα ξενοδοχεία είναι να απευθύνονται στη νέα γενιά ταξιδιωτών, προσφέροντας μοντέρνες εμπειρίες, ενώ οι επικεφαλής του κινεζικού ομίλου στοχεύουν να αναπτύξουν στην Ελλάδα μία από τις κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων αναψυχής.

Το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group κατά τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία. «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», δήλωσε ο Alessandro Dassi. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Dassi απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη.

«Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook’s Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».