ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με το βλέμμα στον υπερδιπλασιασμό της αξίας χαρτοφυλακίου των τουριστικών ακινήτων της βαδίζει η Grivalia, η οποία για την ώρα διαθέτει ξενοδοχεία αξίας 400 εκατομμυρίων.
Αυτό το στόχο θα πιάσει ο βραχίονας real estate της Eurobank όταν ολοκληρώσει τα τρέχοντα projects του. Το συνολικό χαρτοφυλάκιο της Grivalia περιλαμβάνει 1,3 εκατ. τ.μ. και η δομημένη επιφάνεια τα 80.000 τ.μ., ενώ όταν τα project που τρέχει στον τομέα της φιλοξενίας ολοκληρωθούν, το χαρτοφυλάκιό της στα ξενοδοχεία θα περιλαμβάνει 550 κλειδιά, όπως έκανε γνωστό στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην Prodexpo η Ναταλία Στράφτη, managing partner operations της Grivalia.
Στρατηγική της Grivalia είναι να “διατηρεί ιδιαίτερα πειθαρχημένα κριτήρια στην απόκτηση ακινήτων στις επενδύσεις της με μεσαίου βεληνεκούς αναπτύξεις”.
Στις ράγες ξανά η στρατηγική επένδυση της Μυκόνου έπειτα από το μπλόκο του ΣτΕ
Η εταιρεία επανεξετάζει τις λεπτομέρειες της στρατηγικής επένδυσης στη Μύκονο, έπειτα από το μπλόκο του ΣτΕ, προκειμένου το project να μπει ξανά σε τροχιά υλοποίησης.
Το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο είχε κρίνει ήδη από τα τέλη του 2021 ως μη νόμιμο το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που αφορά στην επένδυση στην Άνω Μερά, όπου η Grivalia σχεδιάζει την κατασκευή πεντάστερου 340 κλινών. Η απόφαση του ΣτΕ αποτέλεσε το δεύτερο φρένο στα σχέδια της Grivalia για την επένδυση που φέρει το όνομα Project Blue, η οποία έχει μεν ενταχθεί στο καθεστώς των στρατηγικών επενδύσεων αλλά το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει ακόμη εκδοθεί.
Θυμίζουμε ότι το σχέδιο προβλέπει την ανέγερση πεντάστερου σε έκταση 93 στρεμμάτων σε απόσταση 400 μέτρων από το Καλό Λιβάδι, ενώ στο ξενοδοχείο θα μπει διεθνής operator, δημιουργώντας 300 θέσεις εργασίας κατά μέγιστο σύμφωνα με το επιχειρηματικό πλάνο του επενδυτή, με προϋπολογισμό άνω των 60 εκατομμυρίων.
Το α’ τρίμηνο του 2023 ανοίγει το δεύτερο ελληνικό One & Only
Στην τελική ευθεία έχει επίσης μπει και η ανάπτυξη του πολυτελούς θερέτρου της Grivalia στα Αστέρια Γλυφάδας, το οποίο είναι το δεύτερο ξενοδοχειακό project που χτυπά η Kerzner International στην Ελλάδα, μέσω του brand της One & Only. Σύμφωνα με την κ. Στράφτη, η λειτουργία του νέου One & Only αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το budget για το έργο με τα 115 πολυτελή δωμάτια, τις 14 τουριστικές κατοικίες, τις 12 σουίτες, τον εκθεσιακό χώρο, το spa και τα δύο εστιατόρια έχει γίνει γνωστό ότι θα ξεπεράσει τα 110 εκατ. ευρώ.
Πόδι έχει βάλει η Grivalia και στην Πάρο, με επένδυση περί των 20 εκατομμυρίων στην ανακατασκευή του ξενοδοχείου Πιπέρι που θα διαθέτει 38 κλειδιά. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην είσοδο της Νάουσας, περιβαλλομενο από εστιατόρια και beach club και έχει θέα προς τη θάλασσα καθώς βρίσκεται στο παραλιακό μέτωπο. Αντίστροφα μετρά η εταιρεία και για τη μετατροπή του διατηρητέου Όλυμπος Νάουσα στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης, δυναμικότητας 52 δωματίων και 8 σουιτών, του οποίου τη διαχείριση θα αναλάβει ο όμιλος TOR Hotel.
Θυμίζουμε ότι το πρωί της Τετάρτης έγινε γνωστό ότι η Eurobank μείωσε το ποσοστό της στη Grivalia Hospitality, από το 25% στο 19,9%, με το 5,1% να περνά σε Εurolife, M&G και Grivalia Management έναντι 15,9 εκατομμυρίων.
Διαβάστε επίσης
Eurobank: 15,9 εκατ. ευρώ για το 5,1% της Grivalia Hospitality
Από την απαξίωση στην πράσινη αναγέννηση με πεντάστερο: Glamping το πρώην Κάμπινγκ της Βούλας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1