Στην απόκτηση ενός πλοίου προχώρησε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, μόνο που αυτή τη φορά, αντί για μετρητά έδωσε ένα πακέτο κοινών μετοχών.

Την ίδια στιγμή, η μετοχή της στη συνεδρίαση της Νέας Υόρκης της Πέμπτης 15 Δεκεμβρίου (στις 21.20 ώρα Ελλάδος) διαπραγματεύονταν στα 2,5 δολάρια με εντυπωσιακή άνοδο της τάξεως του 80,1%. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.

euroseas

Ειδικότερα, η Euroseas προχώρησε στην εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder (τροφοδοτικό) RT Dagr – χωρητικότητας 1.645-teu και κατασκευής 1998 – καταβάλλοντας για την απόκτησή του ένα πακέτο 900.000 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας, αντί για μετρητά.

Η παραλαβή του πλοίου  – το οποίο ανήκε στο στόλο της γερμανικής Konig & Cie – αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη του τρέχοντος μήνα, ενώ εξαγοράστηκε από μια εταιρεία που ελέγχει η Tennenbaum Capital Partners, η οποία είναι κάτοχος προνομιούχων μετοχών της ναυτιλιακής του κ. Πίττα.

Επιπλέον, η Euroseas ανακοίνωσε ότι σύναψε ιδιωτική συμφωνία με την εταιρεία Friends Investment Co. (επίσης συμφερόντων του κ. Πίττα και παράλληλα ο μεγαλύτερός της μέτοχος) προκειμένου η τελευταία να προχωρήσει στην αγορά 719.425 κοινών ονομαστικών μετοχών στην τιμή των 1,39 δολαρίων, με τα συνολικά κέρδη της συγκεκριμένης συναλλαγής να διαμορφώνονται στα 1 εκατ. δολάρια.

αριστειδης πιττας
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder “RT Dagr” της Euroseas είναι χωρητικότητας 1.645-teu και κατασκευής του έτους 1998

Ο κ. Πίττας, ο οποίος είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε σχετικά ότι «Με χαρά ανακοινώνουμε την εξαγορά του RT Dagr, για την οποία δώσαμε ένα πακέτο κοινών μετοχών της εταιρείας. Η εν λόγω εξαγορά όχι μόνο ενισχύει τη δυνατότητα της Euroseas να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων μετά το πέρας μιας μακράς περιόδου με τις τιμές των πλοίων να κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αλλά καταδεικνύει και τη στρατηγική μας ικανότητα να επεκτεινόμαστε στον κλάδο των τροφοδοτικών containerships. Ακόμη, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι αντλούμε 1 εκατ. δολάρια μέσω ιδιωτικής συμφωνίας με τον μεγαλύτερό μας μέτοχο και ιδρυτή. Αυτή η επένδυση αναδεικνύει τη στήριξη και την εμπιστοσύνη του μεγαλύτερου μας μέτοχου ενώ ενισχύει περαιτέρω και τον ισολογισμό μας. Παράλληλα, η εν λόγω επένδυση μας βοηθά να υλοποιήσουμε τα πλάνα επέκτασης του στόλου μας».

Με την ολοκλήρωση αυτής της εξαγοράς, ο στόλος της εισηγμένης στην αγορά του Nasdaq ναυτιλιακής, αποτελείται από 14 πλοία, εκ των οποίων 4 φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax, 1 φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου handymax και 1 τύπου kamsarmax, ενώ τα υπόλοιπα 8 είναι φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έκπληξη από τον Γ. Οικονόμου: Πού βρήκε 200 εκατ. δολ. για τη DryShips 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δύο ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές κατέγραψαν τις καλύτερες αποδόσεις στον κλάδο για το 2016

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί οι αναλυτές λένε ότι η Star Bulk (Πέτρος Παππάς) ήταν η μετοχή της χρονιάς