ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πωλήσεις στα ρωσικά καταστήματα της Bulgari αυξήθηκαν τις τελευταίες ημέρες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ιταλικού οίκου κοσμημάτων, καθώς η απάντηση της διεθνούς κοινότητας στην εισβολή της χώρας στην Ουκρανία έχει περιορίσει σημαντικά την κυκλοφορία των μετρητών.
«Βραχυπρόθεσμα πιθανότατα να τονώσει την επιχείρηση», δήλωσε ο Jean-Christophe Babin σε συνέντευξή του στο Bloomberg, χαρακτηρίζοντας τα κοσμήματα της Bulgari ως «ασφαλή επένδυση».
«Πόσο θα διαρκέσει είναι δύσκολο να πούμε, γιατί με την πλήρη εφαρμογή των μέτρων για το SWIFT, μπορεί να καταστεί δύσκολη αν όχι αδύνατη η εξαγωγή στη Ρωσία», είπε, αναφερόμενος στους περιορισμούς της ρωσικής πρόσβασης στο σύστημα SWIFT.
Παρόλο που ισχυρά brands από την Apple έως τη Nike και οι ενεργειακοί κολοσσοί BP, Shell και Exxon Mobil αποχωρούν από τη Ρωσία, τα ισχυρότερα εμπορικά σήματα του κλάδου ειδών πολυτελείας της Ευρώπης προσπαθούν, μέχρι στιγμής, να συνεχίσουν τη δραστηριοποίηση τους στη χώρα.
Η Bulgari, που ανήκει στον όμιλο LVMH, δεν είναι η μόνη. Η Cartier της Richemont εξακολουθεί να πουλάει κοσμήματα και ρολόγια, ενώ τα ρολόγια Omega του Swatch Group παραμένουν διαθέσιμα στη χώρα, όπως και τα Rolex.
«Είμαστε εκεί για τον ρωσικό λαό και όχι για τον πολιτικό κόσμο», είπε ο Babin. «Λειτουργούμε σε πολλές διαφορετικές χώρες που έχουν περιόδους αβεβαιότητας και εντάσεων».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα