Με τις αντιδράσεις των καταναλωτών να εκφράζονται πλέον άμεσα και με ένταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε τρεις περιπτώσεις το τελευταίο εξάμηνο η οργή των χρηστών του διαδικτύου έφερε ανατροπές σε ισάριθμα περιστατικά που αφορούσαν σε μεγάλες εταιρείες.

Άλλωστε, πριν από το #cancel_Lidl που βρίσκεται από χθες στα πιο δημοφιλή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είχαν προηγηθεί, το #cancel_Jumbo και το #cancel_efood.

Πρόκειται για τρεις διαφορετικές -ως προς την αφορμή- περιπτώσεις, οι οποίες ωστόσο τους τελευταίους μήνες ξεσήκωσαν σφοδρές αντιδράσεις, με τις εταιρείες στη συνέχεια να προχωρούν σε διευκρινίσεις – ανακοινώσεις οι οποίες και ερμηνεύτηκαν ως κινήσεις κατευνασμού από πλευράς τους.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9