Οι πρωταθλητές παρουσίασαν σήμερα το νέο τους μονοθέσιο με το οποίο στοχεύουν να υπερασπιστούν τον τίτλο στους κατασκευαστές.
Η νέα Mercedes – AMG F1 W13 E Performance είναι σύμφωνα με τους δημιουργούς της ένα μονοθέσιο νέο στο 98% των προδιαγραφών του. Χρησιμοποιεί υβριδική μηχανή Mercedes, ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli και θα την οδηγούν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον και ο ταλαντούχος Τζώρτζ Ράσελ.
Ο Χάμιλτον ξεκαθάρισε ότι δεν είπε ποτέ πως φεύγει, ο Ράσελ τόνισε ότι ανυπομονεί να μάθε από το Χάμιλτον που μεγάλωσε με το μύθο του. O επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff, τόνισε:
«Από τότε που ξεκίνησε η δημιουργία της στο W13, έχω δει έναν ενθουσιασμό στα μέλη της ομάδας μας, χάρη στο εύρος των ευκαιριών που παρέχουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί. Αν και έχουμε χτίσει μια δυνατή παράδοση το μήνυμά μου είναι σαφές: δεν μπορούμε να βασιστούμε στην πρότερη επιτυχία για τη φετινή μας απόδοση, αλλά μπορούμε να βασιστούμε στους ανθρώπους μας, την κουλτούρα μας, τη δομή μας και τη νοοτροπία μας για να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά για το 2022».
O τεχνικός διευθυντής της ομάδας Mike Elliott σημείωσε:
«Από την πλευρά του πλαισίου, οι αλλαγές είναι τεράστιες. Ποτέ δεν αντιμετώπισα ξανά τόσο μεγάλη αλλαγή στην καριέρα μου. Επίσης αυτή είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζουμε μια τόσο μεγάλη αλλαγή με οριοθετημένο προϋπολογισμό. Η W13 είναι προϊόν πλήρους επανασχεδιασμού μόνο το τιμόνι έμεινε ίδιο. Ως μηχανικοί αγαπάμε την πρόκληση και επομένως είναι μια φανταστική ευκαιρία να κάνουμε κάτι νέο.
Στον αεροδυναμικό κόσμο, συνήθως κυνηγάς μικρά οφέλη, αλλά με τόσο μεγάλες αλλαγές κανονισμών, τα κέρδη είναι δυσανάλογα αυτό με ικανοποιεί.
Από την άλλη πλευρά, είχαμε μια περίοδο επιτυχίας, κερδίζοντας τους τελευταίους οκτώ τίτλους κατασκευαστών και τώρα αλλάζουν όλα. Οι ομάδες ξεκίνησαν από το μηδέν όλοι ξεκίνησαν αυτό το ταξίδι στο ίδιο επίπεδο μένει να δούμε ποιος έχει κάνει την καλύτερη ερμηνεία.
Μας δυσκόλεψε η τοποθέτηση της υβριδικής μηχανής, η ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί και ζητούμενο είναι να μην έχουν προβλήματα με την συρρίκνωση του χώρου. Εντυπωσιακή διαφορά είναι οι νέοι τροχοί 18 ιντσών ο αντίκτυπός τους στους αγώνες μένει να φανεί, αλλά τα πρώτα σημάδια είναι θετικά.
Πιστεύω ότι το ελαστικό θα βοηθήσει στη βελτίωση των αγώνων, δεν θα υπερθερμαίνεται τόσο πολύ και θα είναι πιο εύκολο στη διαχείριση».
Ο επικεφαλής της υβριδικής μηχανής Hywel Thomas συμπλήρωσε:
«Μας επιτρέπεται μια τελευταία αναβάθμιση πριν την αρχή της σεζόν στην υβριδική μηχανή ενώ για το ERS έχουμε ως 1/9. Μετά η μηχανή θα μείνει ίδια ως το 2026. Κάναμε μια πολύ ευρεία αναβάθμιση στα διάφορα στοιχεία, με στόχο καλύτερη απόδοση και αξιοπιστία. Κάναμε προσαρμογές στην υβριδική μηχανή για να μπορέσουμε να διαμορφώσουμε γύρω της το σασί έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε καλύτερα τους κανονισμούς.
Επίσης η υιοθέτηση καυσίμου E10 για το 2022, με ανάμειξη 10% αιθανόλης με 90% ορυκτά καύσιμα, έχει δημιουργήσει σημαντικές απαιτήσεις. Δεν ακούγεται απαραίτητα τόσο μεγάλη αλλαγή, αλλά είναι πολύ σημαντική.
Κατά τη διάρκεια του έτους, δεδομένων των αλλαγών στον κανονισμό, νομίζω ότι η ανάπτυξη του συνολικού πακέτου θα είναι μεγάλη, επομένως ο τρόπος που λειτουργεί η υβριδική μηχανή στην αρχή της σεζόν δεν θα είναι ο ίδιος στους τελευταίους αγώνες της 2022. Αυτό το προβλέψαμε λόγω του παγώματος της απόδοσης».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ευρωαγορές: Κλείνουν ελαφρώς υψηλότερα καθώς οι επενδυτές αναμένουν την απόφαση της Fed- η Renault σημειώνει άλμα 5%
- Μπέρμποκ: Προειδοποιεί την Τουρκία να μην επιτίθεται εναντίον των Κούρδων στη Συρία – Πυρά και κατά του Ισραήλ
- Ζελένσκι: Δεν είμαστε σε θέση να απωθήσουμε τα ρωσικά στρατεύματα από την Κριμαία
- Γαλλία: Έχει αποδεικτικά στοιχεία ότι η Ρωσία προσπαθεί να χειραγωγήσει τους influencers της