Το 2021 ήταν αναμφισβήτητα μια ακόμα χρονιά γεμάτη προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσεις για την παγκόσμια κοινότητα, κυρίως σε θέματα υγείας και ασφάλειας και, φυσικά, σε ένα συνεχή αγώνα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας. Όλη αυτή η κατάσταση δεν θα μπορούσε να αφήσει αλώβητη και την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αφού, μεταξύ άλλων, σοβαρά προβλήματα προέκυψαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων προς τους καταναλωτές. Στο περιβάλλον αυτό, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στη χώρα μας η μάρκα κατέκτησε για 9η συνεχόμενη χρονιά την 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων.
Στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου και παρά τα θέματα που προέκυψαν λόγω της πανδημίας Covid-19, η αγορά κινήθηκε με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 27% αγγίζοντας τις 112.000 μονάδες έναντι των 87.840 της προηγούμενης χρονιάς. Η Toyota αναδείχθηκε στην κορυφή των επιβατικών με 13.164 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,0% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 1.395 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε: «Η εταιρεία μας θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και των συνεργατών της, ανταποκρίθηκε με επάρκεια στις προκλήσεις και τη χρονιά του 2021. Οι επιδόσεις της ΤΟΥΟΤΑ, απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις προτεραιότητές μας, τοποθέτησαν τη μάρκα για μία ακόμη χρονιά στην κορυφή της Ελληνικής αγοράς με το υψηλότερο μερίδιο όλων, της τάξης του 13,1% (+0.3% έναντι του 2020). Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και τους διαβεβαιώνουμε πως η εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, παραμένει στο επίκεντρο όλων μας στην TOYOTA Ελλάς. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του καταναλωτή μέσα από τα πλεονεκτήματα της κορυφαίας μας μάρκας, όπως ποιότητα, ασφάλεια και σχέση αξίας-τιμής, αλλά κυρίως τη διάθεση της εξηλεκτρισμένης γκάμας των προϊόντων μας, που ήταν και η βασική επιλογή των αγοραστών μας το 2021 -σε ποσοστό 80%. Αναγνωρίζουμε, επίσης, τον υψηλό βαθμό δέσμευσης, τόσο του Δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων ΤΟΥΟΤΑ σε όλη την Ελλάδα, όσο και των Στελεχών της Toyota Eλλάς για την προσήλωση και ανθεκτικότητά τους στην αντιμετώπιση των προκλήσεων και αυτή τη χρονιά που πέρασε, αφού αντιμετώπισαν κάθε κατάσταση με απόλυτη ασφάλεια και ιδιαίτερη δυναμική, προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή».
Τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους, ήταν:
- Το Aygo με 2.473 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,0% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
- Το Yaris με 4.747 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 17,8% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
- Το Corolla με 2.118 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C
- Το C-HR, με 2.934 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C_SUV
- Το RAV4, με 444 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 3η θέση στην κατηγορία D-SUV
Διαβάστε επίσης:
Peugeot: 2η σε πωλήσεις στην Ελλάδα το 2021!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν
- Ισραήλ: Το 79% των Ισραηλινών υποστηρίζει την κρατική εξεταστική επιτροπή για τις 7 Οκτωβρίου