Σε δύο κινήσεις προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της παρουσίας στο κλάδο της εστίασης προχωρά η Βίκος, η οποία διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της και προχωρά σε νέες επενδύσεις.

Στο πλαίσιο αυτό κατά την πρόσφατη HORECA η εταιρεία έδωσε μία πρώτη εικόνα από τις νέες της συσκευασίες καθώς και το καινούριο προϊόν που λανσάρει στην κατηγορία των mixers, όπως σημειώνει στο mononews ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Κωνσταντίνος Σεπετάς.

«Ενδυναμώνουμε την παρουσία μας στο HORECA και «εστιάζουμε στο κανάλι της εστίασης» εξηγεί ο κ. Σεπετάς αναφερόμενος στο πλάνο που υλοποιεί η Βίκος. Ποντάροντας φυσικά και στο γεγονός ότι οι εκτιμήσεις για φέτος είναι πως αναμένεται μια ακόμη καλύτερη τουριστική χρονιά.

Εξάλλου και η επένδυση των 22 εκατ. ευρώ που πρόσφατα ανακοίνωσε η εταιρεία για την ανέγερση του νέου εργοστασίου παραγωγής και εμφιάλωσης στο Καλπάκι Ιωαννίνων, θα εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εταιρείας κατά κύριο λόγο για την ανάπτυξή της στον κλάδο της εστίασης.

Η νέα μονάδα που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία έως τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, θα παράγει τις νέες συσκευασίες για τα προϊόντα της Βίκος, το αλουμινένιο τενεκεδάκι και τη γυάλινη φιάλη. Σημειώνεται πως η συσκευασία της γυάλινης φιάλης απευθύνεται κυρίως στο κανάλι του ΗORECA, δηλαδή σε εστιατόρια, ξενοδοχεία. κτλ.

Το νέο εργοστάσιο θα έχει τη δυνατότητα να παράγει 42.000 αλουμινένιες συσκευασίες και 20.000 γυάλινες φιάλες ανά ώρα, με τη συνολική δυναμικότητα της εταιρείας να φτάνει, μετά τη λειτουργία του, στις 421.000 φιάλες ανά ώρα.

Το νέο προϊόν στην κατηγορία των mixers

Παράλληλα, στην ολοένα και αναπτυσσόμενη κατηγορία των mixers, η Βίκος εμπλουτίζει την παρουσία που έχει ήδη -με τα προϊόντα σόδα και τόνικ- και με ένα νέο προϊόν, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το αμέσως επόμενο διάστημα.

«Ακολουθούμε την τάση της εποχής και τις προτιμήσεις των καταναλωτών και λανσάρουμε το Pink Grapefruit» σημειώνει ο κ. Σεπετάς προσθέτοντας πως το προϊόν θα είναι διαθέσιμο τόσο στα σούπερ μάρκετ όσο και στην εστίαση.

Όσον αφορά στην πορεία της το 2021, ο κύκλος εργασιών της Βίκος έφτασε τα 90 εκατ. ευρώ έναντι 73,6 εκατ. το 2020. Υπενθυμίζεται πως πριν από περίπου έναν χρόνο,  η εταιρεία λάνσαρε τη Βίκος Cola Zero Sugar μπαίνοντας σε μία κατηγορία, αυτή της zero sugar, που επίσης εμφανίζει δυναμική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η Βίκος συνολικά πάντως στις πωλήσεις προϊόντων Cola, σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, αυτή τη στιγμή διαθέτει ένα μερίδιο της τάξεως του 7%.

Διαβάστε επίσης

«Ο Βοίκος της ζωής μας»: Νέα σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων της Βίκος