Από το 1932 η γαλλική εταιρεία έχει παρουσία στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων.
Το νέο Peugeot 308 παρουσιάστηκε πρόσφατα και αποτελεί συνέχεια της σειράς «300 Series», της πιο ολοκληρωμένης σειράς μοντέλων στην ιστορία της μάρκας. Μιας σειράς που εγκαινιάστηκε το 1932 με το Peugeot 301. Από τότε έχουν κυκλοφορήσει 10 γενιές και έχουν περάσει 90 χρόνια ιστορίας και εξέλιξης. Ο αριθμός 303 είναι η μόνη γενιά που παραλείφθηκε! – μια εξαίρεση στα διαδοχικά μοντέλα είναι το 309, το οποίο κυκλοφόρησε μεταξύ του 305 και 306.
Τα μοντέλα της σειράς 300 είναι εκδόσεις μικρών οικογενειακών αυτοκινήτων. Εδώ και 90 χρόνια, ολόκληρη, ή μέρος της παραγωγής τους, πραγματοποιείται στην ιστορική γενέτειρα της Peugeot στο Σοσό της Γαλλίας εκτός από το 309, που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Poissy, και τη νέα γενιά, που κατασκευάζεται στη Mulhouse.
Στις αρχές της δεκαετίας του 30, εν μέσω οικονομικής κρίσης, η Peugeot παρουσίασε το 301, το οποίο πουλιόταν από το 1932 έως το 1936 σε εκδόσεις saloon, sedan, κουπέ, καμπριολέ και roadster. Με κινητήρα 1.465 κ.εκ. που απέδιδε 35 ίππους, το 301 κατασκευάστηκε σε 70.500 μονάδες. Το 1936 το 301 αντικαταστάθηκε από το 302 που κατασκευάστηκε σε 25.100 μονάδες μέχρι το 1938. Αυτή ήταν η εποχή που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ανακάλυπταν την αεροδυναμική, και το 302 ήταν ένα απτό παράδειγμα: με τους ενσωματωμένους προβολείς του τοποθετημένους πίσω από τη μάσκα του ψυγείου, και το μπροστινό μέρος, το οποίο παρουσίασε το στυλ, γνωστό και ως «Sochaux spindle», που πρωτοπαρουσιάστηκε με το Peugeot 402.
Έχοντας σημειώσει μεγάλη επιτυχία, η μάρκα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ίδια γραμμή για την «ενδιάμεση» γκάμα της, που περιλάμβανε και το Peugeot 302. Αυτό το αυτοκίνητο μπορούσε να φτάσει την απίστευτη για την εποχή, ταχύτητα των 100 km/h. Ο πόλεμος διέκοψε την πορεία της Σειράς 300, και το Peugeot 303 δεν παρήχθη ποτέ.
Το Peugeot 304 είχε στόχο να κατακτήσει το segment των μικρομεσαίων οχημάτων. Από το 204, το 304 διατήρησε το μεταξόνιο και το κεντρικό τμήμα του αμαξώματος. Το πίσω μέρος ήταν μακρύτερο. Το εκσυγχρονισμένο εμπρός μέρος, με τους τραπεζοειδείς προβολείς, έμοιαζε με αυτό του 504. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν εντυπωσιακά ευρύχωρο, απαραίτητη από τότε, προϋπόθεση για ένα οικογενειακό όχημα. Μεταξύ 1969 και 1979 παρήχθησαν σχεδόν 1.200.000 μονάδες, και το 304 γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία.
Το Peugeot 305 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 1977 ως ο διάδοχος του 304. Ήταν διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος: ένα 4θυρο sedan και ένα 5θυρο estate, το οποίο διέθετε επίσης και πίσω κάθισμα που είχε τη δυνατότητα μερικής αναδίπλωσης. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον οίκο Pininfarina, αυτό το station wagon ήταν διαθέσιμο και σε έκδοση επαγγελματικού.
Το 305 ξεχώρισε από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές του χάρη στην κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, στον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα του, και την ανεξάρτητη ανάρτησή του. Έγινε σημείο αναφοράς για την οδική του συμπεριφορά, το τεράστιο εσωτερικό του και την άνεσή του, που συναντούσε κανείς μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Παρήχθησαν περισσότερες από 1,6 εκατομμύρια μονάδες όλων των τύπων αμαξώματος.
Η άφιξη του Peugeot 309 το 1985 επιβράδυνε τις πωλήσεις του 305, του οποίου η καριέρα τελείωσε το 1989. Στην πραγματικότητα ήταν το 405, και όχι το 309, που το διαδέχτηκε στη γκάμα της Peugeot το 1987. Το 309 ήταν το πρώτο αυθεντικό «compact» μοντέλο με τη σύγχρονη έννοια του όρου με μήκος 4,05μ., ήταν 19εκ. πιο κοντό από το 305 (4,24μ. στην έκδοση saloon).
Το 309, κυκλοφόρησε αρχικά σε 5θυρη έκδοση, και δύο χρόνια αργότερα, το 1987, παρουσιάστηκε και σε 3θυρη έκδοση. Η έκδοση 309 GTI, διάθετε έναν κινητήρα 1,9 λίτρων ισχύος 130 ίππων προερχόμενο από το 205 GTI. Το 1989, το 309 GTI φόρεσε τον κινητήρα MI16 των 160 ίππων από το PEUGEOT 405, και μετονομάστηκε 309 GTI 16, ένα τρομερό compact σπορ μοντέλο που σεβόταν ο ανταγωνισμός. Η καριέρα του 309 τελείωσε το 1994. Πουλήθηκαν πάνω από 1,6 εκατομμύρια μονάδες.
Το Φεβρουάριο του 1993 κυκλοφόρησε το 306. Έγινε best-seller στην κατηγορία του και κατασκευάζονταν μέχρι το 2002, σε τουλάχιστον 9 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο. Ήταν διαθέσιμο σε εκδόσεις 3 και 5 θυρών από το 1993, ενώ το 1994 στη γκάμα προστέθηκε ένα 4θυρο και ένα ελκυστικό κάμπριο. Μια θεαματική και αξέχαστη έκδοση MAXI, με ισχύ 285 ίππων σηματοδότησε την επιστροφή της Peugeot στα ράλι το 1996 μετά από απουσία 10 χρόνων. Το 1996 και το 1997, το συγκεκριμένο μοντέλο κέρδισε το Γαλλικό πρωτάθλημα ράλι με τον Πανιζί και συνέχισε να πρωταγωνιστεί σε ασφάλτινους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Η παραγωγή των 3θυρων και 5θυρων εκδόσεων του 306 σταμάτησε το 2001, όταν παρουσιάστηκε ο αντικαταστάτης του, το 307. Η έκδοση estate έκλεισε την εμπορική του καριέρα το 2002. Το κάμπριο συνέχισε να παράγεται από τον οίκο Pininfarina, μέχρι το 2003. Το Peugeot 307, που κυκλοφόρησε το 2001 και ψηφίστηκε Car of the Year το 2002, γνώρισε τεράστια επιτυχία, και κατασκευάστηκε σε πάνω από 3,5 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως. Αποτέλεσε τον προάγγελο μιας νέας αρχιτεκτονικής σχεδίασης του αμαξώματος, παρέχοντας καλύτερο χώρο στο εσωτερικό του, ξεχώρισε χάρη στο εντυπωσιακά μεγάλο κεκλιμένο παρμπρίζ του.
Διαθέσιμο σε 3θυρες, 5θυρες και estate εκδόσεις, το καλοκαίρι του 2003 παρουσιάστηκε και σε μία νέα παραλλαγή αμαξώματος: το Coupé Cabriolet (CC), το οποίο αποτέλεσε την υλοποίηση μίας πρωτοποριακής ιδέας που έκανε για πρώτη φορά, και με επιτυχία, την εμφάνιση στο 206 CC στο segment των compact μοντέλων. Με την αναδιπλούμενη σκληρή οροφή και τα 4 άνετα καθίσματα, το 307 CC ήταν ένα από τα πιο ευρύχωρα κάμπριο της εποχής. Ήταν επίσης η βάση για την αγωνιστική έκδοση που έλαβε μέρος στο WRC το 2004 και το 2005, κερδίζοντας 3 αγώνες και 26 παρουσίες στο βάθρο.
Το 2007, η πρώτη γενιά του Peugeot 308 πήρε τη θέση του 307, στη συνέχεια ακολούθησε η 2η γενιά το 2013, και το 2021 κυκλοφόρησε το σημερινό 308. Οι δύο πρώτες γενιές του PEUGEOT 308 πούλησαν 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα.