ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Επισημαίνεται ότι για πρώτη φορά θα ψηφίσουν εφοπλιστές που αντιπροσωπεύουν περί τα 2.200 πλοία για να εκλέξουν τα τριάντα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, οι οποίοι την επόμενη ημέρα θα επιλέξουν τον πρόεδρος της ΕΕΕ για την προσεχή τριετία.
Αναλυτικά οι εφοπλιστές που είναι υποψήφιοι είναι οι εξής:
Ο Γιώργος Αγγελάκης του Ιωάννη, είναι τρίτης γενιάς εφοπλιστής και μαζί με τον αδελφό του Διαμαντή έχουν αναλάβει το τιμόνι της ναυτιλιακής εταιρείας Anbros Maritime S.A, την οποία ίδρυσε ο παππούς τους.
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος διευθύνει μαζί με τον αδελφό του Παναγιώτη, την Arcadia Ship, που διαχειρίζεται 15 πλοία με ελληνική σημαία. Θεωρείται ως ένας από τους βασικούς υποστηρικτές του εθνικού νηολογίου και είναι υποψήφιος πρόεδρος της ΕΕΕ με βάση την παράδοση που θέλει τον πρώτο αντιπρόεδρο να διεκδικεί και να διαδέχεται τον απερχόμενο πρόεδρο. Ο Γιώργος Αγγελόπουλος , που γεννήθηκε στις 17 Ιουλίου 1974, είναι γιος του Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου. Αποφοίτησε το 1992 από την Σχολή Μωραΐτη, στη συνέχεια σπούδασε στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στη περίοδο 1992-1996 και είναι κάτοχος MBA – Master of Business Administration – του Babson College της Βοστώνης. Απο το 2009, μαζί με τον αδελφό του Παναγιώτη έχουν την πλειοψηφία της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Ο Γεώργιος Κ. Αγγελόπουλος, είναι σήμερα αντιπρόεδρος της ΕΕΕ και πρόσφατα προσέφερε δωρεές συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Ο Νικόλας Βενιάμης, είναι γιος του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρου Βενιάμη και της Ελένης Γαβριήλ. Είναι νυμφευμένος με την Ειρήνη Περράκη, κόρη του εφοπλιστή Αγγελου Περράκη. Ο Νικόλαος Βενιάμης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984, με καταγωγή από το Βροντάδο της Χίου. Αποφοίτησε από το Manchester Business School (MBS), με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεών. Ακολούθως έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στα ναυτιλιακά στο MIT και στο City University του Λονδίνου σε Ναυτιλιακά Νομικά. Είναι μέλος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών και κατέχει επίσης θέσεις στο συμβούλιο του The London P&I Club, στο Hellenic War Risk Insurance και θέση αναπληρωματικού μέλους του συμβουλίου του The European Community Shipowners’ Associations (ECSA). Επίσης, είναι μέλος του Institute of Chartered Shipbrokers (ICS).
Ο Γιώργος Γιουρούκος, είναι γιος του Δημητρίου Γιουρούκου σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο University College του Λονδίνου και απέκτησε μεταπτυχιακό στη μηχανολογία από το πανεπιστήμιο Brunel. Το 1993 έκανε τα πρώτα του βήματα στη ναυτιλιακή εταιρεία Prime, ενώ στη συνέχεια ίδρυσε την Technomar και δραστηριοποιήθηκε έντονα και με μεγάλη επιτυχία στις αγοραπωλησίες πλοίων και στις συνεργασίες με διεθνή fund. Το 2015 η εταιρεία του με στόλο 18 πλοίων, έβαλε πλώρη για το αμερικανικό χρηματιστήριο.
Ο Γιάννης Δράγνης, είναι γιος του Παρασκευά (Πάρη) Δράγνη, έχει πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων και μάστερ στα ναυτιλιακά από το CASS Business School του Λονδίνου. Θεωρείται από τους σημαντικούς της νέας γενιάς εφοπλιστών, με δυναμικό και ανήσυχο χαρακτήρα. Από τον Απρίλιο του 2012 είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Goldenport.
Ο Φίλιππος Ευσταθίου του Αγγέλου, διευθύνει τη ναυτιλιακή εταιρεία Efnav, διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 8 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax.
Ο Ιωάννης Ιωαννίδης είναι γιος του Παύλου Ιωαννίδη, που ήταν στενός συνεργάτης του Αριστοτέλη Ωνάση και ισοβιο μέλος της διοίκησης του Ιδρύματος Ωνάση.
Ο Φραγκίσκος Κανελλάκης είναι γιος του Χρήστου Κανελλάκη και της Άννας Αγγελικούση , η οποία τιμήθηκε το 2020 το βραβείο των Lloyd’s List Greek Shipping Awards, ως προσωπικότητα της χρονιάς. Μαζί με την μητέρα του και τον αδελφό του Αντώνη, διευθύνουν την ναυτιλιακή εταιρεία Pantheon Tankers.
Ο Γεώργιος Καραγεωργίου, είναι γιος του Κίμωνα Καραγεωργίου που ξεκίνησε την ναυτιλιακή σταδιοδρομία κοντά στον Στέλιο Χατζηϊωάννου και αργότερα εργάστηκε σε διάφορες εταιρείες και τελευταία στην εταιρεία του Ιδρύματος Ωνάση.
Ο Κωνσταντίνος Καρούσης, είναι γιος του Ισίδωρου και διευθύνει την Chios Navigation.
Ο Παντελής – Ελευθέριος Κολλάκης, είναι γιος του Στέφανου και διευθύνει την Chartworld. Η οικογένεια άρχισε τη δραστηριοποίησή της στον χώρο της ναυτιλίας με τον Μιχαήλ Κολλάκη στις αρχές του 20ού αιώνα, ενώ στα μεταπολεμικά χρόνια τον διαδέχτηκαν οι γιοι του Στέφανος (1911-1994) και Παντελής (1906-1965). Σήμερα η Chartworld διαχειρίζεται έναν διαφοροποιημένο στόλο, που αριθμεί 69 πλοία, ενώ μέρος αυτών βρίσκεται ναυλωμένο σε τρίτες εταιρείες, όπως οι CMA CGM, MSC,International Seaways, Zim, Louis Dreyfus, Bocimar.
Ο Ιωάννης Κουμάνταρος είναι γιος του Γεωργίου, με καταγωγή από την Βαμβακού Λακωνίας, το χωριό του Σταύρου Νιάρχου.
Ο Ιωάννης Κούστας του Δημητρίου, γεννήθηκε το 1956 και φοίτησε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και στη συνέχεια στο Πανεπιστήμιο Imperial της Βρετανίας όπου απέκτησε και το διδακτορικό του. Η επαγγελματική του πορεία ξεκίνησε όταν ο πατέρας του, Δημήτρης, του παρέδωσε το 1987 τον απόλυτο έλεγχο της Danaos. Στις αρχές του 2008 η Danaos, έγινε η μεγαλύτερη εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα διεθνή Χρηματιστήρια και σύμφωνα με τη λίστα του Forbes, ο τέταρτος πλουσιότερος Έλληνας.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος του Βασιλείου, διευθύνει την Costamare. Με θυγατρική του εταιρεία άντλησε από το Χρηματιστήριο Αθηνών το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ οι προσφορές που συγκεντρώθηκαν έφτασαν στα 665,166 εκατ. ευρώ. Λίγο πριν από την εκπνοή του 2021, ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο «προσωπικότητα της χρονιάς» στα «Lloyd’s List-Greek Shipping Awards», γεγονός που οφείλεται στη δυναμική είσοδο της Costamare στην αγορά ξηρού φορτίου, που αγόρασε πέρσι 44 πλοία. Τα οποία ήρθαν να προστεθούν στα άλλα 77, που είναι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο Αντώνιος – Θωμάς Λαιμός, είναι γιος του Νικόλαου Λαιμού και διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία Enesel Ο Αντώνης είναι δικηγόρος με πτυχίο Νομικής από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Τα τελευταία επτά χρόνια είναι γενικός γραμματέας της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Ο Βασίλης Λαλιώτης είναι γιος του Ιωάννη Λαλιώτη και διευθύνει την εταιρεία Sea World Management & Trading.
Ο Στέφανος Λεκανίδης, είναι γιος του Δημητρίου Λεκανίδη και συμμετέχει στα τελευταία χρόνια συνεχώς στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΕ.
Ο Γεώργιος Λιβανός, είναι γιος του Σταύρου και αδελφός της Ευγενίας και την Αθηνάς, που παντρεύτηκαν τον Σταύρο Νιάρχο και τον Αριστοτέλη Ωνάση. Διευθύνει τις εταιρείες Sun Enterprises και S. Livanos (Hellas), ενώ καθοριστικό ρόλο έχει ο γιος του Σταύρος.
Ο Ιωάννης Λύρας του Κωνσταντίνου είναι πρόεδρος της Paralos Maritime Corporation S.A. και πρώην πρόεδρος της ΕΕΕ επί έξι έτη. Σπούδασε στην Σχολή Χιλλ, στο Κολλέγιο Αθηνών και στο Chigwell School UK. Σπούδασε στην Αγγλία κοινωνικές επιστήμες και είναι κάτοχος Master σε θέματα Μεταφορών. Εργάστηκε για ένα διάστημα σε Διεθνή Τράπεζα με έδρα την Νέα Υόρκη. Από το 1975 έχει δραστηριοποιηθεί στην οικογενειακή επιχείρηση στο Λονδίνο και από το 1979 και στον Πειραιά. Ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Ενώσεως Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (HELMEPA), διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. της επί σειρά ετών. Είναι επίσης μέλος της Ελληνικής Επιτροπής του American Bureau of Shipping, της Γενικής Επιτροπής του Lloyd’s Register of Shipping και του Συμβουλίου (Council) του Det Norske Veritas.
Ο Δημήτριος Λως είναι γιος του Ματθαίου Λω, ενός διανοούμενου εφοπλιστή με συνεχή παρουσία στα διοικητικά συμβούλια της ΕΕΕ. Συμμετέχει στην εταιρεία Vrontados S.A.
Ο Γεώργιος Μακρυμίχαλος είναι γιος του Ιωάννη, είναι αναπληρωτής ταμίας της ΕΕΕ και πρόεδρος της Empros Lines Shipping Co. Sp. S.A.
Ο Γεώργιος Μαργαρώνης, είναι γιος του Ισίδωρου και είναι CEO της Latsco Shipping.
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης είναι γιος του Μιλτιάδη Μαρινάκη και διευθύνει την Capital Maritime & Trading Corporation και ελέγχει την εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners Limited Partnership οι μετοχές της οποίας διαπραγματεύονται στο αμερικανικό χρηματιστήριο (Nasdaq:CPLP). Θεωρείται από τους μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές και είναι βασικός μέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και της Αγγλικής ομάδας Νόττινχαμ Φόρεστ.
Ο Νικόλαος Μαρτίνος είναι γιος του Κωνσταντίνου και είναι διευθύνων σύμβουλος της Thenamaris. Σπούδασε Οικονομικά σε πανεπιστήμια του Λονδίνου και της Αμερικής.
Ο Βασίλειος Μπακολίτσας είναι γιος του Αναστασίου και διευθύνει την Sea Pioneer και πρόεδρος του Hellenic Mediterranean Panel της INTERTANKO.
Ο Μάρκος Νομικός είναι γιος του Αναστασίου και διευθύνει την AM Nomikos που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1958 από τον Αναστάσιο Νομικό που δραστηριοποιείται σε πλοία Dry Bulk και διαχειρίζεται συνολικά 54 πλοία.
Ο Ιωάννης Ξυλάς, είναι γιος του Αντωνίου και είναι ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ariston Navigation Corp. και της Μέλισσα Ναυτική Εταιρεία. Αποφοίτησε από το Κολλέγιο Αθηνών το 1982 και από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια με ειδίκευση στα οικονομικά το 1986, όπου παρακολούθησε επίσης μια σειρά από μαθήματα στο Wharton School of Business.
Ο Γεώργιος Οικονόμου, είναι γιος του Χρήστου γεννήθηκε στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 1953. Σπούδασε στο Κολλέγιο Αθηνών και στην εφαρμοσμένη μηχανική στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης, στο ΜΙΤ, από όπου και έλαβε Bachelor of Science και Master of Science ως Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός, αλλά και Master of Science στη Ναυτιλία και Διοίκηση Ναυπηγείων. Είναι ο ιδρυτής και διαχειριστής πλέον της ναυτιλιακής εταιρείας DryShips, που είναι μια από τις μεγαλύτερες στον χώρο της ναυτιλίας και η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Ο Γιώργος Οικονόμου άρχισε την καριέρα του το 1976, όταν ξεκίνησε να εργάζεται ως Έφορος Μηχανικός στη ναυτιλιακή εταιρεία Thenamaris. Από το 1981 μέχρι το 1986 κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στην Oceania Maritime Agency με έδρα τη Νέα Υόρκη. Από το 1986 έως το 1991 επένδυσε και συμμετείχε στο σχηματισμό μεγάλου αριθμού ναυτιλιακών εταιρειών και το 1991 ίδρυσε την εταιρεία Cardif Marine Inc. Group of Companies.
Ο Βασίλης Παπαγιαννόπουλος είναι γιος του Αναστασίου είναι διευθυντής της Common Progress στην Αθήνα από το 2008. Πριν ενταχθεί στην Common Progress εργάστηκε για την Dahlman Rose & Co στη Νέα Υόρκη, στην DVB bank στη Σιγκαπούρη και το Λονδίνο και την Dromon Maritime στο Λονδίνο. Ο Β. Παπαγιαννόπουλος είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, του Διοικητικού Συμβουλίου του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και ως αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BIMCO.
Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι γιος του Πέτρου Παππά και συμμετέχει στην ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk η οποία είναι από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο.Έχει σπουδάσει Ναυτιλιακά στο City University του Λονδίνου.
Ο Δημήτριος Σαρακάκης – Φραγκίσκος, είναι γιος του Δημητρίου και συμμετέχει στην ναυτιλιακή εταιρεία Ionic Shipping που διαχειρίζεται επτά σύγχρονα τάνκερς (aframax) καθώς και 16 ξηρού φορτίου (kamsarmax, ultramax, supramax handysize).
Ο Δημήτριος Φαφαλιός, είναι γιος του Ιωάννη και είναι πρόεδρος στην INTERCARGO της Διεθνούς Ενώσεως Πλοιοκτητών Ξηρού Φορτίου. Ο Δ. Δημήτριος Φαφαλιός είναι πρόεδρος και Διευθυντής της Fafalios Shipping S.A.
Ο Μιχαήλ Χανδρής είναι γιος του Δημητρίου γεννήθηκε το 1951 στο Λονδίνο. Το 1975 άρχισε την ενασχόλησή του με τις ναυτιλιακές δραστηριότητες της οικογένειας και σήμερα είναι πρόεδρος της Chandris (Αγγλία) Ltd. Διετέλεσε Διευθυντής και Συνιδρυτής της Celebrity Cruise Line από το 1987 μέχρι το 1997, όταν η εταιρεία πωλήθηκε στην Royal Caribbean Cruise Lines (RCCL). Είναι Σύμβουλος, του Διοικητικού Συμβουλίου της Chandris (Ελλάδα) Inc, η οποία διαχειρίζεται δεξαμενόπλοια και πλοία ξηρού φορτίου ενώ παράλληλα, αποτελεί Σύμβουλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Βρετανικής-Ευρωπαϊκής εταιρείας Real Estate Leathbond. Επιπλέον, είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Πλοιοκτητών Δεξαμενοπλοίων Intertanko.
Ο Νικόλας – Άντριου Χατζηγιάννης, είναι γιος του Ανδρέα Ο πατέρας του Ανδρέας Χατζηγιάννης ελέγχει την ναυτιλιακή εταιρεία Cyprus Sealines, η οποία διαχειρίζεται έναν στόλο 15 πλοίων και θεωρείται ένας από τους μετρ των αγοραπωλησιών, αφού από το τέλος του 2008 μέχρι και σήμερα έχει προχωρήσει σε σημαντικές συμφωνίες για την ανανέωση του στόλου του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση της εταιρείας του.
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Η Μαρία Αγγελικούση, είναι τρίτης γενιάς καραβοκύρισσα, κόρη του Γιάννη Αγγελικούση και εγγονή του Αντώνη Αγγελικούση, που στην Κατοχή συμμετείχε στην απαγωγή του Γερμανού Στρατηγού Κράιπε στην Κρήτη και θεωρείται ο ιδρυτής της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης. Φέρει το όνομα της γιαγιάς της Μαρίας Παπαλιού, της ιστορικής ναυτικής οικογένειας.
Σπούδασε γιατρός, συμμετείχε σε αποστολές στη Ζούγκλα της Αφρικής, αλλά τώρα διευθύνει την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία, από το Μέγαρο της εταιρείας που καταλαμβάνει ένα ολόκληρο τετράγωνο στην Καλλιθέα με πρόσοψη στη λεωφόρο Συγγρού. Διαχειρίζεται γύρω στα 150 πλοία, στα οποία τα περισσότερα ταξιδεύουν με ελληνική σημαία και απασχολεί εκατοντάδες Έλληνες ναυτικούς.
Η Άννα Λουδάρου, κόρη του Άγγελου Λουδάρου, ο οποίος διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία Adelfia Shipping Enterprises και είναι από την ευρύτερη οικογένεια Αγγελικούση
Η Κατερίνα Μπουδούρογλου, είναι κόρη του Μιχάλη Μποδούρογλου, γεννημένη το 1994, ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή της στην Αθήνα και στη συνέχεια πήγε στην Αγγλία για ανώτατες σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ. Τον Ιούνιο του 2016, αποφοίτησε από το Κέιμπριτζ με BA Ανθρωπιστικών, Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και έλαβε το “Dr. David Ritchie Ives Award” και το “Academic Exhibition Award 2016” για τις ακαδημαϊκές επιδόσεις της. Στη διάρκεια της φοίτησης της ακόμη στο σχολείο, υπήρξε μέλος της Εθνικής Ελληνικής Ρητορικής Ομάδας (Greek National Debate Team), στο πλαίσιο της οποίας διακρίθηκε σε πρωταθλήματα ρητορικής σε Τουρκία, Ουκρανία, Σκωτία και Νότιο Αφρική. Έχοντας κάνει πρακτική άσκηση σε μια εταιρεία investor relations στη Νέα Υόρκη, σε μια εταιρεία διανομής κινηματογραφικών ταινιών στην Αθήνα και έχοντας εργαστεί στην προεκλογική εκστρατεία ενός Μέλους του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Η Σεμίραμις Παλιού, είναι σήμερα πρόεδρος της HELMEPA, ηγείται της εισηγμένης εταιρείας Diana Shipping. Με σπουδές υψηλού επιπέδου, απέκτησε πτυχίο μηχανολογίας από το Imperial College του Λονδίνου και MSc στη Ναυπηγική από το University College του Λονδίνου. Επίσης, παρακολούθησε σεμινάρια εξειδικευμένα στα Οικονομικά και σε θέματα Ηγεσίας στο Harvard Business School. Τον Μάρτιο του 2015 μπήκε στο διοικητικό συμβούλιο της Diana Shipping, ενώ τον Αύγουστο του 2018 ανέλαβε Chief Operating Officer και από τον Οκτώβριο του 2019 έγινε αναπληρώτρια CEO.
Επισημαίνεται ότι από το 1996 μέχρι και το 1998 εργάστηκε στο Lloyd’s Register, ως ασκούμενη επιθεωρήτρια πλοίων, ενώ στη συνέχεια, εντάχθηκε στις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις και ειδικότερα στην Diana Shipping Agencies, για δέκα περίπου χρόνια.
Η Ιωάννα Προκοπίου, είναι κάτοχος πτυχίου Ηλεκτρολόγου και Ηλεκτρονικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Bath της Αγγλίας και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Ναυτιλία από το Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου. Ο πατέρας της, Γιώργος Προκοπίου, αποτελεί εκ των εμβληματικότερων μορφών του ελληνικού εφοπλισμού. Η δυναμική παρουσία του στο διεθνές ναυτιλιακό και επιχειρηματικό στερέωμα υπήρξαν στοιχεία έμπνευσης για την πορεία της κόρης του Ιωάννας. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία ξεκίνησε το 2003 σε διάφορα τμήματα της Dynacom Tankers Management και της Dynagas Ltd. Από το 2007 έως το 2009 διετέλεσε επικεφαλής των τμημάτων S&P and Projects των εταιρειών αυτών.
Η Μελίνα Τραυλού, είναι γραμματέας της ΕΕΕ και στις αυριανές αρχαιρεσίες, εκτός από την εκλογή της στο διοικητικό συμβούλιο θα διεκδικήσει και την προεδρία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία που δημιούργησε ο πατέρας της Νικόλαος Τραυλός, και διαχειρίζεται έναν στόλο από 15 «Pure Car and Truck Carrier», πλοία που μπορούν να μεταφέρουν από 1.500 μέχρι 4.600 αυτοκίνητα το καθένα, ενώ ο στόλος της είναι ένας από τους νεότερους στην Ευρώπη με μέσο όρο ηλικίας τα 8,5 έτη. Η ναυτιλιακή εταιρία της, Neptune Lines, θεωρείται ως μία από τις κορυφαίες car carriers του πλανήτη, δεδομένου ότι η εταιρεία μεταφέρει περισσότερα από 1 εκατομμύρια οχήματα ετησίως σε 48 λιμάνια, σε 28 χώρες της ευρωπαϊκής ηπείρου και της Μέσης Ανατολής, ο μέσος όρος ζημιών που έχει κατά τη διάρκεια της μεταφοράς τους, πλησιάζει το 0%. Σήμερα είναι πρόεδρος των εφοπλιστών της Μάλτας.
Η Μαρία Φραγκίστα, γεννήθηκε το 1958 στην Αθήνα. Η επαγγελματική της δραστηριότητα ξεκίνησε το 1979, όταν ξεκίνησε να εργάζεται στο τμήμα πωλήσεων της COPAIS CANNING INDUSTRY, μιας βιομηχανίας παραγωγής και εμπορίου γεωργικών προϊόντων, που έχει την έδρα της στην Ελλάδα. Στη συνέχεια εργάστηκε στην έδρα της ναυτιλιακής και εταιρείας διαχείρισης πλοίων FRANCO SHIPPING στο Λονδίνο, και κατόπιν μετακόμισε στην Αθήνα προκειμένου να εργαστεί στην εταιρεία διαχείρισης πλοίων FRANCO COMPANIA NAVIERA Α.Ε., που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Είναι Διευθύνουσα Σύμβουλος της FRANCO COMPANIA NAVIERA Α.Ε. από το 1995. Από το 2000 έχει μη εκτελεστικές θέσεις στα διοικητικά συμβούλια διαφόρων οργανισμών στο χώρο της Ναυτιλιακής Βιομηχανίας. Τον Νοέμβριο του 2010 διορίστηκε ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Είναι μέλος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και διορίστηκε Ταμίας και Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Συμβουλίου της Μάλτας (MISC). Επιπλέον, η Μ. Φραγκίστα είναι ενεργό μέλος πολυάριθμων φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, μουσείων, πολιτιστικών οργανισμών και ΜΚΟ. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας «Deree».
Η Αγγελική Φράγκου, είναι από τις κορυφαίες Ελληνίδες που διαπρέπουν στην παγκόσμια ναυτιλία. Διαθέτει τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και διαχειρίζεται συνολικά 194 ποντοπόρα πλοία, ενώ η αξία τους ανέρχεται σε δισεκατομμύρια δολάρια. Κόρη του Καρδαμυλίτη Νικόλα Φράγκου, γεννήθηκε το 1965 και σπούδασε μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο Farleigh Dickinson και πήρε το Master από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα τα έκανε στη Wall Street ως αναλύτρια, ενώ το 2004 αγόρασε τη Navios την οποία μετέτρεψε σε μια μητρική εταιρεία με τεράστια δύναμη και μεγάλο στόλο.
Διαβάστε επίσης
ΠΑΣΕΝΤ: Μεταφέρουμε χρήματα στο λιμάνι και κινδυνεύουμε κάθε βράδυ
Οι οκτώ γυναίκες που διεκδικούν μία από τις τριάντα θέσεις στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Νίκος Παππάς: Η διώρυγα της Κορίνθου «πληρώνει» την επιτελική αδράνεια των Μητσοτάκη και Καραμανλή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα