ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με δήλωση του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς, αναφέρεται στην κατάσταση της διώρυγας της Κορίνθου, που παραμένει κλειστή για πάνω από έναν χρόνο για τη ναυσιπλοΐα.
Ειδικότερα, στη δήλωση του τονίζει:
«Έναν και πλέον χρόνο από τις κατολισθήσεις και δέκα μήνες από τις υποσχέσεις Μητσοτάκη για άμεση εκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης, παραμένει κλειστή για τη ναυσιπλοΐα.
Και έπεται, όπως φαίνεται, συνέχεια…
Η ανικανότητα των αρμοδίων κοστίζει. Στην ίδια την εταιρεία της διώρυγας, στην ελληνική οικονομία και στη ναυσιπλοΐα, στον τουρισμό.
Η πολιτική τους προκαλεί. Από τα 9 εκατ. ευρώ του προϋπολογισμού που είχε αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης, το κόστος του έργου έχει εκτοξευτεί στα 34 εκατ. ευρώ.
Η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, που θα μελετούσε τη σύμβαση του έργου αποκατάστασης, αναβλήθηκε.
Οι ευθύνες, όμως, για την κωλυσιεργία στην αποκατάσταση των ζημιών στη διώρυγα παραμένουν. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής τις φέρουν ακέραιες».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας