ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Αποτελούσε μεγάλο στοίχημα για εμάς η λειτουργία ενός καταστήματος ΙΚΕΑ εντός εμπορικού κέντρου. Η εικόνα το πρώτο διάστημα είναι παραπάνω από ικανοποιητική και δείχνει να ξεπερνά τις προσδοκίες που είχαμε» σημειώνει στο mononews o Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Fourlis, Γιώργος Αλεβίζος.
Υπενθυμίζεται πως το νέο ΙΚΕΑ το οποίο άνοιξε τις πόρτες του τον περασμένο Δεκέμβριο στον τέταρτο όροφο του εμπορικού κέντρου της Lamda Development σε χώρο περίπου 2.000 τ.μ., διαθέτει 1.300 κωδικούς προϊόντων από τους 8.000-9.000 συνολικά της αλυσίδας. Oι καταναλωτές ωστόσο, πέραν των αγορών που μπορούν να πραγματοποιήσουν στο συγκεκριμένο κατάστημα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν από εκεί και τους υπόλοιπους κωδικούς και στη συνέχεια είτε να παραλάβουν τα προϊόντα από τα ΙΚΕΑ Κηφισού και Αεροδρομίου, είτε στο σπίτι τους.
Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει κατά τη διάρκεια των εγκαινίων ο επικεφαλής τoυ Ομίλου, Βασίλης Φουρλής το συγκεκριμένο κατάστημα, «εντάσσεται στο καινούριο σκεπτικό της ΙΚΕΑ να είμαστε πιο κοντά στον καταναλωτή». Ο κ. Φουρλής είχε αναφερθεί άλλωστε στις αλλαγές που παρατηρούνται σε όλες τις εκφάνσεις του εμπορίου, οι οποίες προέρχονται από τις καινούριες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην πανδημία.
Σημειώνεται πως η Foulis είχε ανοίξει το πρώτο μίνι ΙΚΕΑ στις αρχές του προηγούμενου έτους στον Πειραιά, ακολούθησε ένα δεύτερο το φθινόπωρο στη Σόφια της Βουλγαρίας ενώ σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης – στις τρεις χώρες που δραστηριοποιείται- αναμένεται να ανοίξουν συνολικά περίπου 15 καταστήματα μικρού και μεσαίου μεγέθους μέσα στην επόμενη πενταετία.
Το εστιατόριο ΙΚΕΑ πόλος έλξης για τους επισκέπτες του Μall
Παράλληλα ωστόσο με την επιτυχημένη «πρεμιέρα» του καταστήματος οικιακού εξοπλισμού στο The Mall, το εστιατόριο που λειτουργεί εντός του ΙΚΕΑ φαίνεται ότι έχει δημιουργήσει καινούρια δεδομένα για την εστίαση του εμπορικού κέντρου συνολικά.
Καθώς αρκετοί καταναλωτές που επισκέπτονται το The Mall, ανεξάρτητα με το εάν πραγματοποιούν αγορές από το κατάστημα ΙΚΕΑ, ανεβαίνουν στον τέταρτο όροφο για το εστιατόριό του. Συνδυάζοντας τις αγορές τους από τα καταστήματα του εμπορικού κέντρου με μία στάση για φαγητό, για τα …διάσημα κεφτεδάκια και τα υπόλοιπα πιάτα που προσφέρει η αλυσίδα.
Η επιτυχία του εστιατορίου ΙΚΕΑ, σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο κ. Αλεβίζος αποτυπώνεται και στην εικόνα των πωλήσεων του καταστήματος στη διάρκεια του πρώτου 1,5 μήνα λειτουργίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο The Mall, όλα καταστήματα για φαγητό και καφέ είναι συγκεντρωμένα στον τρίτο όροφο του εμπορικού κέντρου ενώ στον τέταρτο όροφο που πλέον φιλοξενείται εξ ολοκλήρου το καινούριο ΙΚΕΑ μαζί με το εστιατόριό του, στο παρελθόν βρίσκονταν καταστήματα γνωστών αλυσίδων εστίασης.