Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο αποκάλυψε πως η Ιαπωνική εταιρεία (Honda) άλλαξε γνώμη.

Πιθανόν να θυμάστε πως από την πρώτη στιγμή είχαμε πει ξεκάθαρα πως η Honda δεν πρόκειται να φύγει από τη F1. Παρότι οι ανακοινώσεις των Ιαπώνων εκείνη την εποχή προοιώνιζαν ακριβώς το αντίθετο ήταν ξεκάθαρο από το ρεπορτάζ μας ότι οι κινήσεις τους οδηγούσαν σε ασάφεια.

Πράγματι ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Red Bull επιβεβαίωσε χτες μιλώντας στο περιοδικό Autorevue ότι οι υβριδικές μηχανές για τα επόμενα τρία χρόνια θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία από την Honda και θα στέλνονται στο Μίλτον Κέινς και τη Φαένζα για χρήση από τις Red Bull και Αlpha Tauri αντίστοιχα.

Η Honda θα παραμείνει ως κατασκευαστής; Οι υβριδικές μηχανές έχουν σταματήσει να εξελίσσονται για τα επόμενα τρία χρόνια. Μένει να αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειες της συμφωνίας. Πάντως έχει σημασία πως η Red Bull μπορεί το 2026 να συνεργαστεί μ’ έναν νέο προμηθευτή υβριδικών μηχανών ο οποίος εφόσον είναι νεοεισερχόμενος θα μπορεί να ωφεληθεί από τη χρήση μεγαλύτερου προϋπολογισμού.

Το βασικό ερώτημα είναι γιατί άλλαξε γνώμη η Honda. Από το ρεπορτάζ μου προκύπτει πως βαρύνουσα σημασία έπαιξαν δυο πράγματα:

  1. Η κατάκτηση του τίτλου από το Φερστάπεν και η προοπτική κατάκτησης και άλλων τίτλων φέτος ή το 2023, 2024.
  2. Η ουσία ελάχιστα αλλάζει καθώς ο μηχανισμός της Honda θα έφτιαχνε και πάλι τις υβριδικές μηχανές.

Μένει να μάθουμε  αν ο Μασάσι Γιαμαμότο θα αποχωρήσει από τη Honda όπως ανακοινώθηκε προχτές για να φτιάξει μια δικιά του συμβουλευτική εταιρεία που θα παρέχει τεχνογνωσία στη Red Bull ή θα παραμείνει ως εργαζόμενος στον Ιάπωνα κατασκευαστή. Επίσης είναι σημαντικό να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις των Ιαπώνων για να δούμε τι ακριβώς θα γίνει. Εξ’ ου και το ερωτηματικό στον τίτλο.

Τέλος να δούμε πως θα λέγεται επισήμως η μηχανή καθώς η δήλωση εισαγωγής προς τη FIΑ για φέτος αναφέρει πως κατασκευαστής μηχανής είναι η Red Bull Powertrains.

Διαβάστε επίσης: