ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πειραιά καταδικάζει την ενέργεια της COSCO να μετατρέψει για 3η φορά τον χώρο εγκαταστάσεων κρουαζιέρας της Δημοτικής περιουσίας ‘Παλατάκι’, σε car terminal transit αυτοκινήτων», τονίζει με ανακοίνωση του ο Δήμος Πειραιά.
Στη συνέχεια, στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:
«Η ενέργεια αυτή έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, καθώς παραβιάζονται η σύμβαση παραχώρησης του λιμένα (νόμος 4404/16) και η Αρχαιολογική Νομοθεσία.
Πρόκειται για ασύμβατη χρήση σε κατοικημένη περιοχή μόλις 50 μέτρα, από τις κατοικίες, η οποία επιφέρει επιπτώσεις στο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον και παρεμπόδιση στις παραδόσεις και την άυλη πολιτιστική κληρονομιά των κατοίκων.
Καλούμε τη Γενική Διεύθυνση Τελωνείων, το Α και Β τελωνείο Πειραιά και την COSCO, να συμμορφωθούν σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης και την Αρχαιολογική νομοθεσία και με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προκειμένου να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα από τον χώρο και να μην χρησιμοποιηθεί εκ νέου η περιοχή ‘Παλατάκι’, για οποιαδήποτε χρήση που δεν έχει σχέση με τον τουρισμό, την αναψυχή ή τον πολιτισμό».
Διαβάστε επίσης:
Νίκος Μπελαβίλας: Τρία ερωτήματα για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων και ο ρόλος του ΟΛΠ
Βουτσινάς: Τα δύσκολα προβλήματα δεν λύνονται με εύκολες λύσεις – Απαιτούν ανάλυση και εξειδίκευση
Δήμος Πειραιά: Τίμησε τα θύματα του βομβαρδισμού της 11ης Ιανουαρίου 1944
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας