ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η CEO της GM, Μέρι Μπάρα, ο CEO της Ford Motor, Τζιμ Φάρλεϊ, ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Salesforce, Μαρκ Μπένιοφ, ο πρόεδρος της Microsoft, Μπραντ Σμιθ, ο εκτελεστικός διευθυντής της Etsy, Τζος Σίλβερμαν, η CEO της Siemens Corp, Μπάρμπαρα Χάμπτον και ο CEO της Corning, Γουέντελ Γουίκς είναι μεταξύ στελεχών που θα λάβουν μέρος στη συνάντηση.
Αξιωματούχος του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι ο Μπάιντεν «θα συναντηθεί με διευθύνοντες συμβούλους επιχειρήσεων που υποστηρίζουν την ψήφιση του νομοσχεδίου Build Back Better, για να συζητήσουν τρόπους, με τους οποίους η ατζέντα του ΒΒΒ, μπορεί να κάνει την αμερικανική οικονομία περισσότερο ανταγωνιστική, να αυξήσει την παραγωγικότητα του εργατικού δυναμικού, αλλά και τη συμμετοχή του στην παραγωγή, να μειώσει τον πληθωρισμό μακροπρόθεσμα, αλλά και να ενισχύσει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων».
Πράσινη ατζέντα
Ο Μπάιντεν έκανε μία προσπάθεια προώθησης του νομοσχεδίου στο Κογκρέσο τον Δεκέμβριο. Το ΒΒΒ προβλέπει τη διάθεση δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την ενίσχυση της προώθησης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Παράλληλα, προβλέπει δαπάνες για την προσχολική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, την χορήγηση αδειών μετ’ αποδοχών για οικογενειακούς λόγους, αλλά και άλλες δαπάνες που ενισχύουν το δίχτυ κοινωνικής προστασίας.
Ο Αμερικανός πρόεδρος υποστήριξε χθες, Τρίτη, την ανακοίνωση της GM για μία νέα επένδυση 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο Μίσιγκαν, που θα προσθέσει 4.000 θέσεις εργασίας και θα ενισχύσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών.
Η πρόταση του Μπάιντεν θα αυξήσει την υφιστάμενη μείωση φόρου των 7.500 δολαρίων για τα ηλεκτρικά οχήματα σε περισσότερα από 12.500 δολάρια για τα οχήματα που κατασκευάζονται από εργαζόμενους που είναι μέλη των αμερικανικών σωματείων των αυτοκινητοβιομηχανιών, ενώ προβλέπεται και απαλλαγή φόρου που θα ξεπερνάει τα 4.000 δολάρια για μεταχειρισμένα οχήματα.
Η απαλλαγή φόρου των 4.500 δολαρίων για τα οχήματα που κατασκευάζουν μέλη εργασιακών σωματείων στις ΗΠΑ βρέθηκε στο επίκεντρο σκληρής κριτικής, από ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota.
Το ίδιο νομοσχέδιο προβλέπει επίσης φοροαπαλλαγή σε ποσοστό 30% για τα εμπορικά ηλεκτρικά οχήματα.
Το ΒΒΒ θα διαθέσει επίσης 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για τη μετατροπή των αμερικανικών εργοστασιακών μονάδων σε μονάδες παραγωγής ηλεκτρικών ή υβριδικών οχημάτων, ενώ θα αναζωογονήσει κίνητρα που μπορούν να έχουν οφέλη 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία από το 2031.
Οι κατασκευαστές οχημάτων στις ΗΠΑ μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τα κεφάλαια των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα διατεθούν μέσω του δανειοδοτικού προγράμματος του υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ για τα οχήματα εξελιγμένης ενεργειακής τεχνολογίας (Department of Energy Advanced Technology Vehicles Manufacturing Loan Program).
Ο Μπάιντεν επιθυμεί το 50% των καινούργιων αμερικανικών οχημάτων να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα από το 2030.
Διαβάστε ακόμη:
Ο Μπάιντεν δεν σκοπεύει να στείλει μονομερώς αμερικανικές στρατιωτικές δυνάμεις στην Ουκρανία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ