ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Έχει ενδιαφέρον το blame game για το χάος με την κακοκαιρία στην Αττική.
Πρώτη γραμμή άμυνας ήταν η Αττική Οδός ΑΕ, λες και ήταν η μόνη που έφταιγε, λες και δεν έκλεισε η λεωφόρος Μαραθώνος με ευθύνη του Πατούλη, ή δεν έμειναν (πάλι) περιοχές ολόκληρες χωρίς ρεύμα. Αλλά φαίνεται ότι υπάρχει και δεύτερη γραμμή άμυνας: Οι μετεωρολόγοι.
Αυτοί φταίνε για το φιάσκο της αντιμετώπισης της κακοκαιρίας και το ότι η μισή Ελλάδα παρέλυσε μέσα σε λίγες ώρες. Έτσι τουλάχιστον υποστήριξε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας σε συνέντευξη του το πρωί της Τρίτης στον ΑΝΤ1.
Στην προσπάθεια του να αιτιολογήσει το γιατί δεν υπήρξε μέριμνα ώστε να μην πάει ο κόσμος στη δουλειά του το πρωί της Δευτέρας, ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε:
«Όλα είναι συνάρτηση της πρόβλεψης και της αίσθησης που υπάρχει ότι πρέπει να παρθεί ένα μέτρο προληπτικά. Η πρόβλεψη για την ένταση των καιρικών φαινομένων δεν ήταν από το πρωί τόσο έντονη, γι’ αυτό η απόφαση αφορούσε μόνο τα σχολεία για πολλούς λόγους. Όχι μόνο της χιονόπτωσης αλλά και της πολύ χαμηλής θερμοκρασίας, δεδομένων των συνθηκών που υπάρχουν για την προστασία από τον Covid, ανοιχτά παράθυρα κλπ.
Γι’ αυτό πάρθηκε η απόφαση για τα σχολεία. Αντιθέτως, για τις δημόσιες υπηρεσίες ή των ιδιωτικό τομέα, η πρόβλεψη ήταν ότι ο καιρός θα είναι τόσο έντονος για μετά το μεσημέρι».
Την ίδια δήλωση περίπου, με μικρές παραλλαγές, έκανε στη συνέχεια και ο Γιάννης Οικονόμου, ο σημερινός κυβερνητικός εκπρόσωπος:
«Η πληροφόρηση που υπήρχε ήταν ότι το χιόνι θα ερχόταν αργότερα και όχι τόσο έντονο», είπε σε συνέντευξη του την ίδια ώρα στον «Σκάι»… «Δεν υπήρχε η πρόγνωση για αυτή τη σφοδρότητα και αυτήν την ταχύτητα εισόδου του φαινομένου στην Αττική και στην Αθήνα. Δεν υπήρχε η πρόγνωση ότι πριν από τις 3 το μεσημέρι θα είχαμε μια ένταση του φαινομένου τέτοια που επέβαλε να μη λειτουργήσει η πόλη»…
Η αλήθεια ωστόσο είναι ότι οι μετεωρολόγοι προειδοποιούσαν όλη την προηγούμενη εβδομάδα για … «αλυσίδες και στο Σύνταγμα», ή για «χιόνια ως την παραλία»…
Και σίγουρα δεν φταίνε αυτοί που χιόνισε δυο ώρες νωρίτερα.
Διαβάστε επίσης:
Καραμανλής: 1.000 ευρώ αποζημίωση στους επιβάτες δρομολογίων Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη-Αθήνα
Αττική Οδός: Από ποια σημεία μπορούν οι οδηγοί να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike