ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών με ανακοίνωση της κατακρίνει τη συγκεκριμένη σύμβαση και τονίζει ότι “αυτή είναι καρμπόν με την αντίστοιχη της Ακτοπλοΐας αφού προβλέπει μηδενικές αυξήσεις για το 2020 – 2021” και προσθέτει: “Αποδεικνύεται ότι η πλειοψηφία του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού γράφει στα παλιά της υποδήματα την εκφρασμένη αγωνιστική βούληση των Ναυτεργατών στις δύο πρόσφατες απεργίες (48ωρη Νοέμβρη – 4ήμερη Δεκέμβρη), και υποτάσσεται για άλλη μια φορά στην γραμμή εφοπλιστών – κυβέρνησης να μην διαταραχθεί η ανταγωνιστικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων και οι όποιες αυξήσεις να είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των αντοχών των εφοπλιστών!!
Αυτή η συμφωνία, σύμφωνα με την ΠΕΝΕΝ, γίνεται σε μια περίοδο που ο επίσημος πληθωρισμός για το 2021 σκαρφάλωσε στο 5,1% και η άνοδος στην ενέργεια, σε υπηρεσίες και σε βασικά καταναλωτικά αγαθά καταβροχθίζει αλύπητα τα εισοδήματα των Ναυτεργατών.
Επίσης, τονίζει ότι απορρίφθηκαν μια σειρά δίκαια αιτήματα, που αφορούν τους ναυτεργάτες στην Πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας – Λευκίμμης – διαπόντιων νησιών, να θεσπιστούν στην ΣΣΕ!
Διαβάστε επίσης
ΠΝΟ: Με επικαιροποιημένο διεκδικητικό πλαίσιο από το τακτικό της γενικό συμβούλιο
ΠΕΝΕΝ: Περιμένουμε από το ΥΕΝ να λύσει τα προβλήματα των ναυτικών
ΠΕΝΕΝ: Οι ακτοπλόοι έχουν πάρει επιδοτήσεις 1,25 δισ. ευρώ που είναι μεγαλύτερο από την αξία των πλοίων τους!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ebury: Προς συρρίκνωση η οικονομία της Ευρωζώνης
- ΙΚΕΑ: Nέα προϊόντα – Ανακαλύψτε τις νέες χειμωνιάτικες τάσεις από την ΙΚΕΑ
- Ουκρανία: Ο νέος πύραυλος που εκτοξεύθηκε από τη Ρωσία έκανε πτήση 15 λεπτών με ταχύτητα μεγαλύτερη από Mach 11
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές