ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ
Εδώ και δύο χρόνια, η πανδημία του κορονοϊού αποτελεί ένα μεγάλο stress test για τις επιχειρήσεις – και ιδιαίτερα για αυτές που διαθέτουν μεγάλα δίκτυα καταστημάτων.
Για τον Οδυσσέα Χριστοφόρου, Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΑΠ, οι λέξεις stress test σίγουρα «ξυπνούν» μνήμες από την πολυετή και ιδιαίτερα επιτυχημένη θητεία του στον τραπεζικό κλάδο – και δη στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Άλλωστε, η μεγάλη εμπειρία του από τη διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων έπαιξε ρόλο-κλειδί, ώστε ο ΟΠΑΠ, η εταιρεία με το μεγαλύτερο εμπορικό δίκτυο στην Ελλάδα, να ανταποκριθεί με επιτυχία στις δοκιμασίες της υγειονομικής κρίσης.
Ορθολογιστής και εξαιρετικά αποτελεσματικός, ο Οδυσσέας Χριστοφόρου είναι σε θέση να βρίσκει τις κατάλληλες λύσεις, ακόμη και σε ιδιαίτερα περίπλοκες προκλήσεις. Στον ΟΠΑΠ βρίσκεται από το 2014, εκτελώντας αρχικά χρέη Chief Corporate Affairs Officer. Μετά από μια πενταετία σημαντικών επιτυχιών στους τομείς των εταιρικών και ρυθμιστικών υποθέσεων και της ολοκληρωμένης επικοινωνίας, ανέλαβε το νευραλγικό πόστο του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου, τον Ιούνιο του 2019.
Η παρουσία του Οδυσσέα Χριστοφόρου στα ανώτερα διοικητικά κλιμάκια του κορυφαίου ομίλου τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα, έχει αποδειχθεί καταλυτική για τη δρομολόγηση σημαντικών project, που συμβάλλουν στην επίτευξη των μακροπρόθεσμων στρατηγικών στόχων του ΟΠΑΠ και ταυτόχρονα τοποθετούν την εταιρεία στην πρώτη γραμμή του ευρύτερου κλάδου της διασκέδασης.
Επιπλέον, η εξαιρετική συνεργασία του Deputy CEO του ΟΠΑΠ με τον Εκτελεστικό Πρόεδρο, Kamil Ziegler, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Jan Karas, είναι ο πλέον καθοριστικός παράγοντας για την έγκαιρη προώθηση και υλοποίηση πρωτοβουλιών, που επιτρέπουν στην εταιρεία να βλέπει με μεγαλύτερη αισιοδοξία τη μετά COVID εποχή.
Χαρακτηριστικές είναι οι ενέργειες της εταιρείας για τη στήριξη του δικτύου των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY, που επλήγησαν σημαντικά από την πανδημία. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ στάθηκε δίπλα στους συνεργάτες του, με οικονομικά μέτρα, όπως η αναστολή βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων, η οικονομική ενίσχυση για την κάλυψη λειτουργικών εξόδων κ.ά.
Ακόμη, το ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πλάνο για τις retail δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, βοήθησε την εμπορική κίνηση στα καταστήματα του δικτύου, παρά τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα για την πανδημία. Επίσης, ο ΟΠΑΠ συνέχισε εντατικά τις πρωτοβουλίες για την περαιτέρω αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα του.
Στην κατεύθυνση αυτή, μεγάλα βήματα έχουν γίνει στον τομέα της ψηφιοποίησης και των νέων τεχνολογιών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο ΟΠΑΠ παρουσίασε για πρώτη φορά προγράμματα loyalty, που επιβραβεύουν τους πελάτες των καταστημάτων ΟΠΑΠ και των παιχνιδιών PLAY, μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphone. Ακόμη, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην αξιοποίηση mobile συσκευών στο δίκτυο της, έχοντας στα «σκαριά» μια νέα gaming εφαρμογή για τα πρακτορεία της, που αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμη στους πελάτες της.
Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΠΑΠ εξακολουθεί να δίνει έμφαση στην κοινωνική προσφορά, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA του. Στα δύο χρόνια της πανδημίας, ο ΟΠΑΠ έχει στηρίξει ενεργά τα δημόσια νοσοκομεία και το σύστημα κοινωνικής αλληλεγγύης της χώρας, με ιατρικό εξοπλισμό και υγειονομικό υλικό πρώτης ανάγκης. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει δυναμικά το έργο της πλήρους ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Ελλάδας, ενώ υλοποιεί τα καινοτόμα προγράμματα «Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ» και «ΟΠΑΠ Forward», για τη στήριξη του νεανικού αθλητισμού και της δυναμικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.