ΠΕΛΑΓΙΑ KOLOTOUROS
Επιστημονικές έρευνες λένε ότι ο κροκόδειλος βρίσκεται στη Γη εδώ και περισσότερα από 120 εκατ. χρόνια. Σήμα κατατεθέν εδώ και 90 συναπτά έτη της διαγενεακής Lacoste, που έχει καταστήσει θρύλο στη βιομηχανία της μόδας και των sports το εξόχως χαρακτηριστικό κροκοδειλάκι.
Στις αρχές της περσινής χρονιάς, το γαλλικό heritage sportswear brand Lacoste αποφάσισε να ακολουθήσει ένα διαφορετικό σχεδιαστικό μοντέλο. Ορίζοντας την 50χρονη ελληνοαμερικανίδα Πελαγία Kolotouros ως νέα creative design director του οίκου. Υπεύθυνη για τη δημιουργική διαδικασία.
Ο αναμφίβολα σημαντικός ρόλος που αναλαμβάνει ,είναι να επιβλέπει τη συνεργασία μεταξύ των δημιουργικών ομάδων της φίρμας, όπως επίσης και των συλλογικοτήτων που συνεργάζονται με τη Lacoste.
Με ελληνικές ρίζες στην καταγωγή και το… όνομά της, η Πελαγία Kolotouros είναι απόφοιτος της Parsons School of Design της Νέας Υόρκης, ενώ πιο πρίν εργαζόταν για την Adidas. Ως υπεύθυνη για τις συνεργασίες με την Ivy Park και τον Pharrell Williams.
Στο παρελθόν ήταν η global creative director της North Face. Έχει επίσης δουλέψει για brands όπως τα Yeezy, Calvin Klein και Theory.
Η νέα της θέση και το «βαρύ» όνομα της εταιρείας έρχονται ασφαλώς να προσθέσουν «πόντους» επιδραστικότητας στην, ούτως ή άλλως, γνώριμη στη διεθνή αγορά των σχεδιαστών, Πελαγία.
Η ίδια δηλώνει ιδιαίτερα ικανοποιημένη που είναι μέρος του νέου κεφαλαίου της Lacoste. Χωρίς όμως να νιώθει μεγάλη πίεση, εξαιτίας της πλούσιας ιστορίας που έχει η εταιρεία. Επειδή ακριβώς δεν μετέχει στη διαδικασία μιας νέας μάρκας που αρχίζει να χτίζει το DNA της.
Για την Πελαγία Kolotouros «ένα τόσο ισχυρό εμπορικό σήμα, σε κάνει πραγματικά να το προσεγγίζεις κατά κάποιον τρόπο σαν ιστορικός. Να επιστρέφεις στα αρχεία και να κοιτάς τα κομμάτια, αλλά με μια νέα προοπτική, με ένα νέο μάτι. Αυτό του 21ου αιώνα. Εν συνεχεία να αναλογίζεσαι τι συμβαίνει στη βιομηχανία και να προσπαθείς να συγχωνεύσεις αυτά τα δύο. Υπάρχει τόσος πλούτος που νιώθω πως πρέπει να δω με φρέσκια ματιά, σαν αγωγός».
Όσοι γνωρίζουν τη δουλειά της λένε ότι η Πελαγία Kolotouros διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο να αναπτύσσει επιτυχημένες συνεργασίες και να επαναπροσδιορίζει δημιουργικά μοντέλα δίνοντας τους iconic status. Έχει ταλέντο στο να συνδέει κουλτούρες από τη μόδα και τον αθλητισμό.
Με άλλα λόγια συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για να οδηγήσει την Lacoste στον νέο της κύκλο δημιουργικής έκφρασης. Καθώς και στο κυνήγι του στόχου να αναδειχθεί στο πιο εμπευσμένο γαλλικό brand των fashion sports.
«Θέλω η Lacoste να είναι πιο διαφοροποιημένη, έτσι ώστε να προσεγγίσει μεγαλύτερο κοινό», επισημαίνει η ελληνοαμερικανίδα σχεδιάστρια.