Πρόεδρος ΣΕΒ, επικεφαλής Bespoke SGA

Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος είναι ένα από τα πρόσωπα που «σημάδεψαν» την περυσινή χρονιά. Καθώς αναδείχθηκε νέος πρόεδρος του ΣΕΒ, κερδίζοντας με επιβλητικό ποσοστό 76% τη «μάχη» της κάλπης, η οποία στήθηκε για πρώτη φορά στα 117 χρόνια της ιστορίας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Του κορυφαίου φορέα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, που εκπροσωπεί περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις, όλων των μεγεθών και όλων των κλάδων.

Με σημαντική παρακαταθήκη την πολύτιμη εμπειρία του από τα 49 χρόνια επιχειρηματικής διαδρομής, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος έχει θέσει τρεις βασικούς άξονες για την ακολουθούμενη πολιτική του στην ηγεσία του ΣΕΒ.

Ο πρώτος είναι να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν. Ο δεύτερος αφορά τη μέγιστη δυνατή προσφορά του Συνδέσμου στην ελληνική οικονομία. Ο τρίτος εστιάζεται σε μια κρίσιμη παράμετρο, για την οποία ο ίδιος λέει: «Έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο καπιταλισμού που μετράμε πια τα αποτελέσματα της οικονομίας με βάση κάποιους δείκτες. Πρέπει σε αυτούς τους δείκτες να προσθέσουμε περισσότερο την ευημερία των ανθρώπων… Διότι καμία δημοκρατία, καμία κοινωνία, καμία οικονομία δεν μπορεί να σταθεί εάν δεν έχει μια δυνατή μεσαία τάξη».

Αν μη τι άλλο, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, εύστροφος και ευθύβολος στις επισημάνσεις του, είναι ικανός να δώσει νέο αέρα στον ΣΕΒ, μετουσιώνοντας σε πράξη το εκλογικό του σύνθημα «Μαζί μπορούμε περισσότερα».

Αυτοδημιούργητος και άκρως επιτυχημένος businessman ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, είναι επικεφαλής του Oμίλου συμμετοχών Bespoke, με έμφαση στους βασικούς τομείς των τροφίμων.

Πέρυσι, στην ΙΟΝ, που αποτελεί το «βαρύ χαρτί» Ομίλου, ήρθαν να προστεθούν οι εταιρείες καραμελοποιίας Λάβδας και Olympic Hermes. Με συνέπεια το portfolio της Bespoke να εκτείνεται πλέον από τη σοκολατοβιομηχανία και τις καραμέλες, μέχρι τα αλλαντικά (μέσω της Νίκας), τα έτοιμα γεύματα (μέσω της Αμβροσίας) και τους χυμούς (μέσω της εταιρείας Ελληνικοί Χυμοί). Πρόκειται για δραστηριότητες των οποίων ο ετήσιος τζίρος ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ.

Κοινή συνισταμένη στις επιλογές του Σπύρου Θεοδωρόπουλου είναι τα χαρακτηριστικά των εταιρειών όπου επιλέγει να επενδύσει. Ελληνικές, με μακρά ιστορία στην εγχώρια αγορά και με μεγάλες προοπτικές εξωστρέφειας.

Όντας ο δημιουργός της Chipita, που εκχωρήθηκε προ τριετίας στη Montelez, με ένα «χρυσό» deal αξίας 2 δισ. δολάρια, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος επιχειρεί εκ νέου να διαμορφώσει έναν νέο και πολλά υποσχόμενο επιχειρηματικό Όμιλο, τον οποίο και σκοπεύει να εισαγάγει στο Χρηματιστήριο μέσα στην επόμενη διετία.