Leaders

ΣΑΜΙ ΦΑΙΣ

Επιχειρηματίας

Ειδικός στο να «ανασταίνει» ιστορικά brands, ο Σάμι Φάις κατάφερε να βάλει ξανά στον γαστρονομικό χάρτη της Θεσσαλονίκης την Αγορά Μοδιάνο. Ένα εμβληματικό τοπόσημο για τη συμπρωτεύουσα.

Έπειτα από τρία περίπου χρόνια εργασιών, για τις οποίες δαπανήθηκαν 10 εκατ. ευρώ, το ανασκευασμένο ακίνητο-μνημείο, με τη διατηρητέα χρήση του, άνοιξε τις πύλες του στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου, φιλοξενώντας περίπου 75 καταστήματα τροφίμων και εστίασης. Από είδη πρώτης ανάγκης, μέχρι πιστοποιημένα βιολογικά και από τοπικά ελληνικά προϊόντα, μέχρι fair trade επιλογές και παραδοσιακά προϊόντα από διάφορες χώρες του κόσμου.

Το project, με τις περισσότερες από 400 θέσεις εργασίας, έφερε ξανά στο προσκήνιο την Κεντρική Αγορά Τροφίμων, με ιστορία ενός αιώνα…

Αυτή όμως δεν είναι η μοναδική επένδυση στη Θεσσαλονίκη για τον πολυπράγμονα επιχειρηματία Σάμι Φάις, που έχει τη θέση του CEO στον όμιλο Fais Group. Στο χαρτοφυλάκιό του ανήκει το εμπορικό κέντρο One Salonica, ενώ σκοπεύει να συμμετάσχει και στην ανάπλαση των Μύλων Αλλατίνη, ιστορικού βιομηχανικού χώρου στα ανατολικά προάστια.

Η πίστη του ιδιαίτερα δραστήριου Σάμι Φάις τόσο στην εστίαση όσο και στις προοπτικές του τουρισμού έφερε και την επένδυση στο Castello Bibelli, στην Κέρκυρα. Τη γοτθική βίλα του Ιταλού Ναυάρχου Bibelli, που πέρασε στο Δημόσιο, βγήκε σε διαγωνισμό από το ΤΑΙΠΕΔ και, αφού αποκτήθηκε έναντι 4,1 εκατ. ευρώ, μπαίνει πλέον σε τροχιά αξιοποίησης.

Σε συνεργασία με την επενδυτική Blue House, ο Σάμι Φάις μετατρέπει το ακίνητο σε πεντάστερο ξενοδοχείο 51 κλινών. Με παραθεριστικές κατοικίες, αθλητικές εγκαταστάσεις, χώρους εστίασης και αναψυχής καθώς και χώρους θεραπείας και αναζωογόνησης, συνολικού προϋπολογισμού περί τα 30 εκατ. ευρώ.

Επίσης, στη διάρκεια της περσινής χρονιάς ο όμιλος Φάις υλοποίησε το πρώτο του άνοιγμα στον τομέα της φιλοξενίας στη νησιωτική Ελλάδα. Έθεσε σε λειτουργία το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, ένα πεντάστερο ξενοδοχείο, με 103 σουίτες και βίλες, συνολικής επένδυσης 20 εκατ. ευρώ.

Ιδιαίτερη έμφαση συνεχίζει να δίνει ο Σάμι Φάις και στο λιανεμπόριο, από το οποίο και πήρε το επιχειρηματικό βάπτισμα του πυρός, ξεκινώντας το 1977 σε ηλικία 19 ετών, με τη διανομή των προϊόντων της Nike στην Ελλάδα. Τώρα στις επιχειρηματικές δραστηριότητες του ομίλου περιλαμβάνεται η διανομή sports, luxury, casual και lifestyle σημάτων. Φέρνοντας στους καταναλωτές τις πιο καινοτόμες τάσεις από τα εμβληματικά brands παγκοσμίως. Ανάμεσά τους και τα Tod’s, Hogan, Salvatore Ferragamo, Philipp Plein, Princess Yachts, KIKO Milano, Under Armour, Adidas, Puma και Technogym.

Ο όμιλος, πέραν της χονδρικής, έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο με ισχυρή παρουσία στη λιανική πώληση, όπου και διαχειρίζεται περισσότερα από 90 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία. Με τελευταία του κίνηση το περσινό άνοιγμα του πρώτου monobrand καταστήματος Ugg στο Κολωνάκι.

Η έντονη επιχειρηματική δράση το 2022 ήρθε να ενισχύσει την επιδραστικότητα του Σάμι Φάις, ο οποίος πιστεύει πως «κερδίζει όποιος τολμά στη σωστή στιγμή»…

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα