ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ

Επιχειρηματίες

Τα αδέλφια Κυριάκος και Γρηγόρης Σαράντης έχουν καταθέσει τα διαπιστευτήρια της επιχειρηματικής τους ευστροφίας καθ’ όλη τη σταδιοδρομία τους στον στίβο του επιχειρείν.

Με στοχευμένες κινήσεις και μεθοδικά βήματα κατάφεραν να οικοδομήσουν έναν πανίσχυρο όμιλο στον χώρο των καταναλωτικών ειδών (οικιακά είδη, καλλυντικά και προσωπική φροντίδα). Με ευρύ αποτύπωμα στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και αποκλειστικές συνεργασίες με «μεγαθήρια» της παγκόσμιας επιχειρηματικής σκηνής, όπως η Estée Lauder και η Johnson & Johnson.

Παρ’ ότι «οι εποχές δεν ήταν ποτέ καλές», η εταιρεία δεν σταμάτησε στιγμή να προσθέτει νέα δυναμικά brands στο χαρτοφυλάκιό της και να αναζητά ευκαιρίες εντός και εκτός Ελλάδας. Δείγμα γραφής όλα αυτά των βασικών μετόχων και διοικητικών ηγετών της, Γρηγόρη και Κυριάκου Σαράντη (Προέδρου, Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου αντίστοιχα) που, ως εκφραστές της τρίτης γενιάς της ομώνυμης εταιρείας, την έχουν απογειώσει.

Τα αντανακλαστικά που επέδειξε η «Σαράντης» μέσα στην πανδημία ήταν εντυπωσιακά.

Από τις αρχές του 2020, οι διορατικοί επιχειρηματίες θέσπισαν ειδική ομάδα παρακολούθησης των εξελίξεων στην αγορά, προκειμένου να προσαρμόσουν ταχύτατα τη λειτουργία τους στις αλλαγές των δεδομένων.

Είναι ενδεικτικό πως η εταιρεία «μπήκε» σχετικά γρήγορα στην αγορά των αντισηπτικών, μέσα στην κορύφωση του «πρώτου κύματος» της πανδημίας, σπεύδοντας να καλύψει ένα σημαντικό μέρος της ζήτησης.

Το πλάνο αντίδρασης στην Covid-19 ήταν απόλυτα επιτυχημένο, αφού οι οικονομικές επιδόσεις του ομίλου, εν μέσω πρωτοφανούς συρρίκνωσης της οικονομικής δραστηριότητας, βελτιώθηκαν περαιτέρω. Με τα αποτελέσματα 9μηνου της περυσινής χρονιάς να δείχνουν άνοδο των πωλήσεων κατά 7,4% και ενίσχυση των λειτουργικών κερδών κατά 28,6%…

Όπως όλα δείχνουν, το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου, η θέση του στην αγορά και η εύρωστη οικονομική του κατάσταση αποτελούν τα εχέγγυα για την απρόσκοπτη λειτουργία του και την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου. Το οποίο περιλαμβάνει την συνεχή προϊοντική ανάπτυξη και καινοτομία στις στρατηγικές κατηγορίες, την είσοδο σε γειτονικές προϊοντικές υποκατηγορίες, την επέκταση σε νέες αγορές, αλλά και τις εξαγορές.

Η Διοίκηση πιστεύει ότι αυτά, σε συνδυασμό με την έμφαση στην ανάπτυξη των περιθωρίων κερδοφορίας και την ισορροπημένη διαχείριση ρευστότητας, θα οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων, βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και συνεχή δημιουργία αξίας για τους μετόχους.

Κάτι αντίστοιχο φαίνεται να πιστεύουν και οι επενδυτές, πριμοδοτώντας την τιμή της μετοχής της εισηγμένης εταιρείας, η οποία έμεινε στην κερδοφόρο ζώνη στη διάρκεια μιας εξαιρετικά δύσκολης, όπως ήταν η περυσινή, για το χρηματιστήριο.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

        
Δείτε όλη την λίστα