Στέργιος Πιτσιόρλας
Στέργιος Πιτσιόρλας, υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης

Οι big business των κινέζων υπό τον φιλελεύθερο Πιτσιόρλα και το νέο κόμμα της αγοράς, …ΣΥΡΙΖΑ: Γράφαμε προ ημερών για το Ελληνο-Κινεζικό Οικονομικό Συμβούλιο. Είναι ένας νέος φορέας στον οποίο συμμετέχουν πολλοί φίλοι του υφυπουργού Οικονομίας Στέργιου Πιτσιόρλα (για να λέμε και την αλήθεια από τους λίγους σοβαρούς υπουργούς  που κάνει δουλειά ) . Ένας από αυτούς είναι ο κ. Φώτης Προβατάς που έχει τη θέση του προέδρου, πρώην στέλεχος της ΔΗΜΑΡ. Ένας άλλος είναι ο πρώην στενός συνεργάτης του στο ΤΑΙΠΕΔ, Θανάσης Λιάγκος που έχει τοποθετηθεί στο Δ.Σ. του ΟΛΠ ως εκπρόσωπος του ταμείου.

Στο διοικητικό συμβούλιο συμμετέχει και ο πρώην επικεφαλής των ΕΛΤΑ και σήμερα σύμβουλος της ΔΕΗ, Κωστής Μελαχροινός (επίσης στέλεχος της ΔΗΜΑΡ, πρώην ή νυν θα σας γελάσουμε!). Στην ίδια παρέα ανήκει και ο επιχειρηματίας Σάκης Παπαθανασίου (πρώην ΔΗΜΑΡ και αυτός!).

Η «ομάδα Πιτσιόρλα» συμπληρώνεται από την επικεφαλής της Ελληνικόν ΑΕ κυρία Νανά Σπυροπούλου και τον σύμβουλο του υπουργού Επικρατείας Αλέκου Φλαμπουράρη, Τάκη Τσιλιμίγκα.

Ο τελευταίος έχει αναλάβει να «επιταχύνει» την υπόθεση Ελληνικό και συστεγάζεται με την κ. Σπυροπούλου στην Πλατεία Συντάγματος. Στον μακρύ κατάλογο με τα εξέχοντα μέλη του νέου φορέα περιλαμβάνονται και δύο-τρεις επικοινωνιολόγοι, δημοσιογράφοι.

Πολλοί επενδύουν στους Κινέζους και ο καθείς θέλει το δικό του μαγαζάκι! Γιατί να μην έχει ένα και ο ΣΥΡΙΖΑ με ολίγη από επιχειρηματίες, αφού ο Πιτσιόρλας έχει αναλάβει να κάνει και το ΣΥΡΙΖΑ κόμμα της αγοράς;

ΔΕΗ: Τα ευρώ δε φυτρώνουν

Εδώ και 15 ημέρες καλλιεργείται το κλίμα για νέες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ εξαιτίας της πολυετούς κοινωνικής πολιτικής διαφόρων υπουργών Ενέργειας σε βάρος της επιχείρησης και των υπόλοιπων νοικοκυριών. Και εξαιτίας των καθυστερήσεων δεκαετιών για τη διασύνδεση των νησιών (ειδικά της Κρήτης) με το ηπειρωτικό σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

Πολλοί μάλιστα αναρωτιούνται γιατί καθυστερεί το έργο του ΑΔΜΗΕ για τη διασύνδεση με τις Κυκλάδες. Η προηγούμενη διοίκηση η οποία είχε επικεντρωθεί στην αναδρομική αύξηση των μισθών της, με βάση σχετική νομοθετική ρύθμιση που πέρασε ο ΣΥΡΙΖΑ, αποχώρησε. Οσο για τη διασύνδεση της Κρήτης, τα έχουμε ξαναγράψει. Προωθείται μεσοβέζικη λύση ώστε να βολευτούν και κάτι φίλοι μας που προωθούν αιολικά πάρκα στο νότιο τμήμα της Πελοποννήσου.

Στη ΔΕΗ διαρρέουν πως οι αυξήσεις στα τιμολόγια μπορούν να κατανεμηθούν σε βάθος τριετίας ώστε να μη μας κακοφανεί! Ούτε που θέλουν να ακούσουν στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας αφού είναι σίγουροι πως τα λεφτά φυτρώνουν! Απλώς πας στο ΑΤΜ και τα σηκώνεις! Γι’ αυτό υπόσχονται νέα κοινωνικά προγράμματα με έξοδα της ΔΕΗ που βρίσκεται προ της κατάρρευσης.

Οσο για την υπόθεση των αρχαιολόγων είναι σταγόνα στον ωκεανό. Τι είναι τα 5 εκατ. ευρώ που θα πληρώσει για τις ανασκαφές στα ορυχεία μπροστά στο μισθολογικό κόστος των 885 εκατ. ευρώ που είχε το 2016 η επιχείρηση; Χωρίς τις «παροχές σε είδος»!

Το κοινοπρακτικό δάνειο των 200 εκατ. ευρώ υπογράφεται, πάντως, εντός των ημερών, ακόμα και σήμερα ή αύριο. Αξια σχολιασμού είναι και η απόφαση του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη να παρουσιάσει χθες το πρόγραμμα του κόμματος για την ενέργεια (και τη ΔΕΗ) στους πολιτικούς συντάκτες! Παλιά μυαλά, παλιές συνήθειες.

Πονοκέφαλος Δούρου με το κτίριο του Πολυχρόνη Συγγελίδη

Ρένα Δούρου
Ρένα Δούρου. Περιφερειάρχης Αττικής

Συνεχίζεται η κόντρα της Ρένας Δούρου με το Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής (ΣΥΠΑ) για την απόφαση αγοράς, έναντι περίπου 19 εκατ. ευρώ, του κτιρίου που στέγαζε τον ΟΠΑΠ στον Κηφισσό, ιδιοκτησίας της οικογένειας Συγγελίδη.

Η Δούρου μέχρι στιγμής δεν έχει μιλήσει για το θέμα αν και οι αντιδράσεις φουντώνουν ειδικά επειδή κατατέθηκε μόνο μία προσφορά και μάλιστα για κτίριο που βρίσκονταν εκτός των γεωγραφικών ορίων που έθετε η διακήρυξη του διαγωνισμού και το οποίο δεν βρίσκεται κοντά σε σταθμό του μετρό, όπως αντίθετα υποστηρίζει η περιφέρεια!

Πολυχρόνης Συγγελίδης. Επικεφαλής Όμιλος Συγγελίδη
Πολυχρόνης Συγγελίδης. Επικεφαλής Όμιλος Συγγελίδη

Έτσι τουλάχιστον λένε στον ΣΥΠΑ σε πολυσέλιδη κατεπείγουσα αναφορά προς το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημοσίας Διοίκησης. Μάλιστα παρουσιάζουν οκτώ λόγους για τους οποίους δεν έπρεπε να προχωρήσει ο διαγωνισμός με τη μία και μοναδική προσφορά του Πολυχρόνη Συγγελίδη.

Σε μια πόλη με εκατοντάδες άδεια κτίρια δε βρέθηκε ένα ακόμη που να καλύπτει τις προδιαγραφές Δούρου αναρωτιούνται στην αγορά ακινήτων;

Που χάθηκαν οι Ιταλοί της Ferrovie;

Οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato Italiane (FSI) περιμένουν ακόμη την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ώστε να προχωρήσουν στην εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η αρχική συμφωνία είχε υπογραφεί στα μέσα Ιανουαρίου και από τότε τους χάσαμε. Οι συνδικαλιστές των δύο εταιρειών τα έχουν ήδη βρει, πάντως, και αύριο παραχωρούν και κοινή συνέντευξη τύπου! Una faccia, una razza!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here