Β. Ρέστης: Φήμες θέλουν την EST να απέκτησε πλοίο για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια

Για πρώτη φορά από το 2006, η ναυτιλιακή Enterprises Shipping & Trading (EST), συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη, φέρεται να προχώρησε σε αγορά πλοίου, σύμφωνα με φήμες της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds.

Ο λόγος για ένα νεότευκτο πλοίο χωρητικότητας 63.000 dwt, το οποίο επρόκειτο να παραδοθεί εντός του έτους από τα ναυπηγεία Zhejiang στην ναυτιλιακή Target Marine, συμφερόντων του Αντώνη Κομνηνού (ακολουθώντας τα δύο αδελφά του πλοία Syros Island και Milos Island), και θα ονομαζόταν Milos Island. Όμως η Target Marine ακύρωσε την παραγγελία της, και το πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες του TradeWinds, πωλήθηκε έναντι 18,3 εκατομμυρίων δολαρίων σε άγνωστο αγοραστή, ο οποίος θα το παραλάβει στο τέλος της άνοιξης. Ο αγοραστής αυτός, σύμφωνα με τη φημολογία, φέρεται να είναι ο Βίκτωρας Ρέστης.

Αν πράγματι επιβεβαιωθούν οι φήμες αυτές, θα πρόκειται για την πρώτη αγορά πλοίου για την EST από τα τέλη του 2006, κι ενώ η ναυτιλιακή εταιρεία έχει πουλήσει περίπου 20 πλοία τα τελευταία δύο χρόνια για περαιτέρω απασχόληση ή για διάλυση.

Οι φήμες αυτές πάντως δεν είναι αβάσιμες, καθώς είναι γνωστό εδώ και λίγους μήνες ότι η EST κινείται στην αγορά προκειμένου να αγοράσει κάποιο πλοίο. Μάλιστα, η εταιρεία είχε υποβάλει πρόταση για την απόκτηση του capesize Gran Trader (χωρητικότητας 180.000 dwt, κατασκευής 2012), το οποίο όμως κατέληξε τελικά στην Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Υπενθυμίζεται ότι και η Seanergy Maritime Holdings, η οποία είναι συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, απέκτησε τον Σεπτέμβριο δύο πλοία τύπου capesize.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Παναγιώτης Τσάκος: Θα πρέπει να αφήσουμε τους νέους να έρθουν στα καράβια με 1.500 δολάρια το μήνα!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βενιάμης: Αφήστε μας να λειτουργήσουμε με διεθνείς όρους

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Είναι αλήθεια. Αθώος ο Λαυρεντιάδης με νόμο του ΣΥΡΙΖΑ

SHARE

LEAVE A REPLY