Τι δουλειά είχε ο Em. Grimaldi στην Αθήνα. Όλο το παρασκήνιο

Στην Αθήνα βρέθηκε την περασμένη Πέμπτη ο επικεφαλής του ιταλικού ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, στο πλαίσιο του πολυσυζητημένου ναυτιλιακού συνεδρίου της Ναυτεμπορικής, και δεν παρέλειψε να εκτοξεύσει “καρφιά” προς όλες τις κατευθύνσεις για τις εξελίξεις στη Hellenic Seaways, εκφράζοντας παράλληλα την πρόθεση του ομίλου να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για την ανάπτυξη της εταιρείας.

Ο Emanuele Grimaldi αποκάλυψε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ότι ο όμιλος Grimaldi ενδιαφέρεται για την εξαγορά 17 (ναι, δεκαεπτά!) ναυτιλιακών εταιρειών, θέλοντας να κυριαρχήσει απόλυτα στη Μεσόγειο, και στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η διεκδίκηση της πλειοψηφίας των μετοχών στην Hellenic Seaways, όπου σήμερα διαθέτει ποσοστό κοντά στο 49%.

Καθοριστικό ρόλο στη διεκδίκηση αυτή αναμένεται να διαδραματίσει το μερίδιο της τάξεως του 40,5% που διαθέτει στην Hellenic Seaways η Τράπεζα Πειραιώς, ένα μερίδιο το οποίο ως γνωστόν ο μεγαλύτερος πιστωτής της εταιρείας προτίθεται να πουλήσει και πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη έχει ζητηθεί από τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν ενδεικτικές προσφορές σήμερα Δευτέρα, ωστόσο όπως όλα δείχνουν η Minoan Lines (στην οποία ο όμιλος Grimaldi διαθέτει το 95% των μετοχών) θα είναι η μόνη ενδιαφερόμενη.

Την ίδια στιγμή, ο Grimaldi εξέφρασε έντονη δυσαρέσκεια για τις τελευταίες εξελίξεις στην Hellenic Seaways, οι οποίες οδήγησαν στο παράδοξο να μην εκπροσωπείται ο μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρείας, που είναι ο όμιλος Grimaldi, στο διοικητικό της συμβούλιο, ενώ δυσαρέσκεια εξέφρασε και για την πώληση ενός πλοίου της εταιρείας την προηγούμενη εβδομάδα, ξεκαθαρίζοντας σε δημοσιογράφους πως πρόθεση του ομίλου είναι να κινηθεί νομικά εναντίον των αποφάσεων με τις οποίες απομειώνεται η αξία της εταιρείας χωρίς τη συναίνεση του μεγαλύτερου μετόχου της.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο όμιλος Grimaldi δε θέλει απλά να αποκτήσει την πλειοψηφία στην Hellenic Seaways, αλλά τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας, και το επιθυμεί διακαώς, στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης επέκτασής της σε όλη τη Μεσόγειο, με το 2017 να θεωρείται έτος-ορόσημο για την ιταλική εταιρεία. Ήδη, δε θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι ο όμιλος έχει κάνει… δική του την Αδριατική Θάλασσα, καθώς μετά την απόσυρση της Minoan Lines από τις γραμμές της Αδριατικής, διαθέτει έξι πλοία στις γραμμές που συνδέουν την Πάτρα με τα λιμάνια της Ιταλίας και την Ηγουμενίτσα, έναντι μόνο δύο πλοίων της κοινοπραξίας Superfast-ΑΝΕΚ.

«Αν βρούμε εταιρείες στη σωστή τιμή, θα είμαστε αγοραστές. Αυτό ισχύει για την Grandi Navi και την Hellenic Seaways, και σε πολλές άλλες εταιρείες. Έχουμε ένα ναυτιλιακό μοντέλο που έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί με εξαγορές», είχε αναφέρει πριν από λίγους μήνες ο Emanuele Grimaldi, δίνοντας το στίγμα της επιθετικής τακτικής του ομίλου, ενώ την περασμένη Πέμπτη άφησε αιχμές αναφορικά με την εμπλοκή της εταιρείας στη χώρα μας, σχολιάζοντας πως πάντα όταν ο όμιλος Grimaldi μπαίνει σε μία νέα αγορά υπάρχουν εκτιμήσεις ότι θα αποτύχει, όμως “μετά από λίγο καιρό πετυχαίνουμε ως όμιλος και θα συνεχίσουμε να πετυχαίνουμε”, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΝΦΙΑ: Ριζικές αλλαγές με 50% αύξηση για όσους έχουν πάνω από ένα ακίνητο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απίθανο video! Καπετάνιος «δαμάζει» τα κύματα και δένει στο λιμάνι της Σικίνου!

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία: Οι προκλήσεις και τα νέα δεδομένα

LEAVE A REPLY