To “πείραμα” πήγε μια χαρά: μέσα στα πρώτα οκτώ λεπτά της “ Single’s day” η Alibaba κατέγραψε πωλήσεις ύψους 1 δις δολαρίων, στην πρώτη ώρα έφτασαν τα 3,9 δις δολάρια, ενώ μετά από οκτώ ώρες οι πωλήσεις είχαν ξεπεράσει τα 6,5 δις δολάρια, όταν καθ’όλη τη διάρκεια της ίδιας ημέρας το 2014 οι πωλήσεις μόλις ξεπερνούσαν τα 9 δις δολάρια.

H κινεζική Alibaba, ένας από τους μεγαλύτερους κολοσσούς του Διαδικτύου, μπορεί να μην τα πηγαίνει και πολύ καλά τελευταία, με τη μετοχή της να έχει υποχωρήσει κατά 40% σε διάστημα δώδεκα μηνών και τους ανταγωνιστές της να κερδίζουν έδαφος, όμως ο διευθύνων σύμβουλός της Jack Ma φαίνεται αποφασισμένος να ανατρέψει την κατάσταση.

Στο πλαίσιο αυτής της ανατροπής, ο Ma αποφάσισε να κάνει τη διαφορά: στη φετινή  Single’s day (Ημέρα των Ανύπαντρων)στην Κίνα (που εορτάζεται στις 11 Νοεμβρίου κάθε χρόνο και παραδοσιακά αυτή τη μέρα οι εταιρείες κάνουν μεγάλες εκπτώσεις στα προϊόντα τους και οι Κινέζοι ψωνίζουν… σαν τρελοί), η βάση της Alibaba δεν ήταν η πόλη Hangzhou, όπως πάντα, αλλά η πρωτεύουσα της χώρας, το Πεκίνο, με στόχο να “χτυπήσει” την κύρια ανταγωνίστριά της στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, την JD.com, που έχει τη βάση της στη βόρεια Κίνα.

Τα έσοδα αυτά είναι σίγουρα μία ανακούφιση για τον κινεζικό κολοσσό του Διαδικτύου, που το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό από τους επενδυτές, πολλοί από τους οποίους αμφιβάλλουν για το πόσο σίγουρη θα ήταν μία ενδεχόμενη επένδυσή τους στην Alibaba.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here