newlead holdings
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax "NewLead Victoria" της NewLead Holdings είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002

Ακόμη ένα πλοίο της ναυτιλιακής NewLead επισχέθηκε στη Σιγκαπούρη, γεγονός που φέρνει στο φως τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή του Μιχάλη Ζολώτα.

Ειδικότερα, το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002) συνελήφθη από έναν τοπικό προμηθευτή για χρέη που δεν έχουν διευθετηθεί. Συγκεκριμένα, το εν λόγω πλοίο τελεί υπό κράτηση από το Σάββατο 26 Νοεμβρίου και η ναυτιλιακή βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τον προμηθευτή προκειμένου να άρει τη σύλληψη.

Ωστόσο, το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι η ναυτιλιακή κάνει ό,τι μπορεί για να προλάβει τα χειρότερα, καθώς τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει και οι ανεξόφλητες οφειλές προς τους προμηθευτές της έχουν αρχίσει να θορυβούν τους τελευταίους, οι οποίοι και προχωρούν στις απαραίτητες κινήσεις προκειμένου να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους.

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 18 Νοεμβρίου, ακόμη δύο πλοία της NewLead κατασχέθηκαν εξαιτίας ληξιπρόθεσμων οφειλών.

newlead ζολωτας
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου “Katerina L” της NewLead Holdings είναι χωρητικότητας 3.300-dwt και κατασκευής του έτους 2009

Ειδικότερα, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος επέβαλε την απαγόρευση του απόπλου του δεξαμενόπλοιου μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου Katerina L (χωρητικότητας 3.300-dwt και κατασκευής 2009) λόγω χρεών που δεν έχουν διευθετηθεί, με αποτέλεσμα το πλοίο να παραμένει αγκυροβολημένο στο λιμάνι του Πειραιά για περισσότερο από ένα μήνα, όπου και τελεί υπό κράτηση από την Ακτοφυλακή, κατόπιν επιθεώρησης.

Πηγή της NewLead επεσήμανε στο mononews.gr ότι στις 2 Δεκεμβρίου εκκρεμεί το δικαστήριο για την υπόθεση της επίσχεσης του συγκεκριμένου πλοίου όπου θα αποφασιστεί το αν θα γίνει ή όχι άρση της απαγόρευσης του απόπλου ή όχι.

Παράλληλα, τα 14 μέλη του πληρώματος έχουν αποχωρήσει από το πλοίο και έχουν επιστρέψει στις πατρίδες τους.

Επιπλέον, το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων ασφάλτου Nepheli (χωρητικότητας 3.400-dwt και κατασκευής 2009) έχει “συλληφθεί” και κρατείται στο λιμάνι του Πειραιά εξαιτίας ληξιπρόθεσμων οφειλών προς έναν “τοπικό προμηθευτή”.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εφοπλιστής Μιχάλης Ζολώτας θα εκδοθεί στην Κύπρο, σύμφωνα με απόφαση που εξέδωσε το Συμβούλιο Εφετών της Αθήνας. Συγκεκριμένα, οι δικαστές έκαναν δεκτό το σχετικό αίτημα των κυπριακών αρχών, για ένα ωστόσο από τα πολλά αδικήματα που εκζητείτο. Σύμφωνα με δήλωση του συνηγόρου του, ο εφοπλιστής, όπως είχε δικαίωμα, προσέφυγε κατά της απόφασης στον Άρειο Πάγο την οποία και έχει ζητήσει να ακυρωθεί, συνεπώς η παράδοση του στην Κύπρο θα γίνει μόνο εάν το ανώτατο δικαστήριο την επικυρώσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο εφοπλιστής Γιώργος Λογοθέτης επενδύει και πάλι στην Ελλάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: J. Fredriksen: Ξαφνιάζει την αγορά με τη διανομή μερίσματος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στο σφυρί το πλοίο της Marine Managers που κατασχέθηκε στη Σιγκαπούρη

SHARE
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY