Συμεών Παληός: Παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία τύπου Newcastlemax η Diana Shipping

Την παραλαβή δύο νεότευκτων πλοίων τύπου Newcastlemax, χωρητικότητας περίπου 208.500 dwt το καθένα, τα οποία έχουν ήδη εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη ναύλωση, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.

Το πλοίο San Francisco, όπως ανακοίνωσε η Diana Shipping, έχει ναυλωθεί από την ναυτιλιακή Koch Shipping Pte της Σιγκαπούρης για περίοδο κατ’ ελάχιστον 12 μηνών με 16 μηνών, έναντι 11.750 δολαρίων ημερησίως, μείον προμήθεια 5% σε τρίτους. Η περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει αύριο, Παρασκευή 6 Ιανουαρίου, ενώ η συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στην Diana Shipping ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 4,23 εκατομμυρίων δολαρίων, αν η ναύλωση διαρκέσει μόνο 12 μήνες.

Το πλοίο Newport News, από την άλλη, έχει ναυλωθεί από την ελβετική SwissMarine Services για περίοδο κατ’ ελάχιστον 22 μηνών, έως 26 μηνών, έναντι τιμής 24% άνω του μέσου όρου του δείκτη Baltic Capesize Index (BCI_2014) για τα πέντε προκαθορισμένα δρομολόγια, μείον 5% προμήθεια σε τρίτους. Η αρχική πληρωμή θα γίνει με την παράδοση του πλοίου στην ελβετική εταιρεία, με βάση το μέσο όρο των πέντε προκαθορισμένων δρομολογίων χρονοναύλωσης για τις 15 μέρες πριν την ημερομηνία παράδοσης. Στο τέλος της περιόδου χρονοναύλωσης θα υπάρξει ένας τελικός διακανονισμός που θα αντανακλά τη μέση ημερήσια τιμή για τα πέντε προκαθορισμένα δρομολόγια κατά τη διάρκειά της. Η έναρξη της ναύλωσης αναμένεται στις 9 Ιανουαρίου.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι, μέσω δύο θυγατρικών της, άντλησε 57,24 εκατομμύρια δολάρια από τη δανειακή συμφωνία της με την Export-Import Bank of China, προκειμένου να χρηματοδοτήσει εν μέρει το κόστος της απόκτησης των δύο πλοίων.

Με την προσθήκη των δύο αυτών πλοίων στον στόλο της, η Diana Shipping διαθέτει πλέον συνολικά 48 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 3 Post-Panamax, 4 Kamsarmax και 23 Panamax). Η συνολική δυναμικότητα του στόλου της εταιρείας ανέρχεται περίπου στα 5,7 εκατομμύρια dwt, ενώ η μέση ηλικία των πλοίων της στα 7,6 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Β. Μαρινάκης – Γ. Κούστας – Α. Φράγκου: Big business στη Ν. Κορέα

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ: Χάνει τουρίστες και από την κρουαζιέρα…η Ελλάδα!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Focus: Σχεδόν καμία πρόοδος στο πεδίο της ελληνικής οικονομίας

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here