Τηλεοπτικές διαφημίσεις. Ετοιμάζεται το νέο “project” του Νίκου Παππά

Πιστός στην προσπάθεια αλλαγής του τηλεοπτικού τοπίου, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, προανήγγειλε στην Ολομέλεια της Βουλής, την κατάθεση νομοσχεδίου για την τηλεοπτική διαφήμιση τον ερχόμενο Ιανουάριο.

“Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο για την συγκρότηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση” τόνισε ενώ πρόσθεσε ότι “πρόκειται για νομοσχέδιο με όρους συναίνεσης. Μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών που έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες”.

Ο κ. Παππάς παρουσίασε την τροπολογία για την εξάμηνη παράταση της διαφημιστικής τιμολογιακής πολιτικής των ΜΜΕ και εξήγησε ότι «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εμείς Μνημόνιο 4 και ο Αλέξης Κούβα: Στα 300.000 δολάρια ο λογαριασμός του ταξιδιού

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Eurogroup: Ακόμα πιο σκληρά μέτρα ζητά το ΔΝΤ. Συντάξεις και αφορολόγητο πάλι στο προσκήνιο

SHARE
Σόφη Ζιώγου
H Σόφη Ζιώγου έχει σπουδάσει ΕΜMΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάστηκε σε εφημερίδες όπως η Επιχειρώ, η Οικονομία κ.λπ και έπειτα πήγε στη Δανία για να γυρίσει 3 χρόνια μετά με ένα μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία και τον Κινηματογράφο από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης (KUA). Το αξιοποίησε, όταν δούλεψε στον Όμιλο της Ναυτεμπορικής. Στο mononews.gr γράφει stories.

LEAVE A REPLY