Ναυσικά Ζαμπέλη: “Αντί να μεμψιμοιρούμε να ανασκουμπωθούμε”

Χρειάζονται ευρηματικότητα, πάθος, αφοσίωση, τόλμη, υπομονή και επιμονή για να χτίσουμε ξανά το Brand Name Ελλάδα, λέει στο mononews.gr η κ. Ναυσικά Ζαμπέλη δημιουργός της εταιρίας παιδικών και βαπτιστικών ρούχων “Sugar n’ Spice”.

Η κ. Ζαμπέλη γεννήθηκε στον Καναδά από Έλληνες γονείς. Όταν ήταν 10 χρόνων επέστρεψαν στην Ελλάδα. Σπούδασε Marketing Management» στο American College of Greece – Deree και το 2013, μέσα στην κρίση, δημιούργησε τη δική της σειρά παιδικών και βαπτιστικών ρούχων sugar n’ spice βασιζόμενα στην ιδέα «Χειροποίητα ρούχα φτιαγμένα στην Ελλάδα με πολύ αγάπη».

Η ίδια μας καταθέτει τις δικές της προτάσεις και ιδέες για να χτιστεί ξανά το Brand Name Ελλάδα:

Με ποιό τρόπο μπορούμε να ξαναχτίσουμε το Brand name στην Ελλάδα;

Απαιτείται να θέσουμε σε εφαρμογή ευρηματικότητα, πάθος, αφοσίωση, τόλμη, υπομονή και επιμονή. Χρειάζεται συνεχής και αξιοπρεπής παρουσία στις διεθνείς εκθέσεις και το διαδίκτυο. Επιλεκτική συνεργασία με ξένους αντιπροσώπους και δίκτυα διανομής. Επαγγελματισμός, συνέπεια και αξιοπιστία στις συναλλαγές, την επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες και στους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών. Έμφαση στην ποιότητα και τις ανταγωνιστικές τιμές. Ιδιαίτερη σημασία στην πρωτοτυπία, την κομψότητα, τη λεπτομέρεια. Κι αν καταφέρουμε να απλώσουμε το βλέμμα μας πέρα από τα σύνορα του μικρόκοσμού μας, θα μπορέσουμε με όλα τα παραπάνω να χτίσουμε γερές και ακλόνητες βάσεις πάνω στις οποίες θα στεριώσει το «made in Greece».

Ποιοί είναι αυτοί που πρέπει να πρωταγωνιστήσουν στη μάχη για να πάρει η Ελλάδα τη θέση που της αξίζει στο Ευρωπαϊκό στερέωμα;

Οι νέοι χρειάζονται χώρο να ξεδιπλώσουν τα οράματά τους, τη φαντασία τους και την όρεξη για δημιουργία, με σύμβουλο τη μεγαλύτερη γενιά που διαθέτει εμπειρία και γνώση. Νέοι με ενθουσιασμό και αισιοδοξία, που αναζητούν λύσεις και

δημιουργούν ευκαιρίες ακόμα και στις δυσκολίες. Νέοι που αγαπούν τη χώρα τους και συνειδητοποιούν πως η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από την προσωπική τους εξέλιξη και συνέπεια. Στη νέα γενιά πρέπει να επενδύσει και το κράτος, με μηχανισμούς υποστήριξης και επενδυτικά προγράμματα, που στόχο θα έχουν την υλοποίηση νέων επιχειρηματικών προτάσεων και ιδεών και την ενίσχυση της επεκτατικής πολιτικής των επιχειρήσεων στις ξένες αγορές.

Πως μπορεί η Ελλάδα να πείσει όλους όσοι έχουν μεταναστεύσει τα τελευταία χρόνια να επιστρέψουν στη χώρα τους;

Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι νέοι επιστήμονες που τελείωσαν τις σπουδές τους και δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν εμπειρία πριν ξεσπάσει η κρίση. Έφυγαν για να μην χαθούν στην απραξία, την αβεβαιότητα και την αυξανόμενη ανεργία. Είμαι σίγουρη πως θα επέστρεφαν ακόμα και για χαμηλότερες απολαβές, γιατί η Ελλάδα είναι αναντικατάστατη στην ψυχή των Ελλήνων. Αρκεί να εξασφαλίσουν, όχι απαραιτήτως μία πλούσια ζωή, αλλά σίγουρα μία αξιοπρεπή ζωή. Οφείλουμε εμείς που μείναμε πίσω, κράτος και πολίτες, να φέρουμε ξανά στη χώρα πολιτική και οικονομική σταθερότητα, ανάπτυξη, δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ώστε να τους δοθούν κίνητρα να αλλάξουν ρότα προς το δρόμο της επιστροφής.

Πως μπορεί να σπάσει ο κύκλος της απαισιοδοξίας και της απογοήτευσης;

Η απαισιοδοξία είναι ένα μεταδιδόμενο κύμα. Ο απαισιόδοξος παγιδεύεται στη ορμή της, ο αισιόδοξος αντιστέκεται και πολεμάει. Έχουμε ευέλικτο μυαλό και δημιουργική φαντασία. Αντί να μεμψιμοιρούμε, μπορούμε να ανασκουμπωθούμε, να χαράξουμε εναλλακτικές πορείες. Ας μάθουμε να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας σε αυτό που κάνουμε, να θέτουμε συνεχώς νέους στόχους και να τους κατακτούμε. Ας επεξεργαζόμαστε καλύτερα τα όσα λέγονται γύρω μας, να τα αξιολογούμε με ψυχραιμία και αντικειμενικά κριτήρια. Ας κοιτάξουμε μπροστά, όχι πια πίσω. Χρειάζεται να αναστήσουμε εμείς οι ίδιοι το σθένος και τη θέλησή μας να σβήσουμε το θυμό μας, να βγούμε από την αδράνειά μας και να δουλέψουμε σωστά για να προοδεύσουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιώργος Κουντούρης: «Πεποίθηση, αξίες και αφήγηση θα χτίσουν ξανά το Brand Name Ελλάδα»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας φοιτητής ο Mιχαήλ Ματθαιάκης γράφει ένα κείμενο που σοκάρει: Ενεργοποιήστε τα λαμπρά μυαλά της χώρας

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κωνσταντίνος Μίχαλος πρόεδρος ΕΒΕΑ: «Δημιουργώντας ένα νέο brand name για την Ελλάδα»

SHARE

LEAVE A REPLY