Περίεργη εξέλιξη: Τι συμβαίνει με τα 14 αεροδρόμια της Fraport;

Ούτε… κόκαλα να είχε αυτή η συμφωνία με την κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζου για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια! Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα αεροδρόμια δεν θα περάσουν στα χέρια της κοινοπραξίας στις 31 Ιανουαρίου, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, αλλά πιθανότατα μέσα στον Μάρτιο, παρατείνοντας ακόμα περισσότερο την ολοκλήρωση ενός deal που “ταλαιπωρείται” εδώ και χρόνια

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η καθυστέρηση αυτή οφείλεται σε τεχνικού χαρακτήρα ζητήματα που εκκρεμούν και σε αυτήν έχουν συναινέσει και οι δύο πλευρές, ενώ έχουν ενημερωθεί και οι περίπου 400 εργαζόμενοι στην κοινοπραξία, και η διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, αν και επισήμως δεν υπάρχει ακόμη κάποιο έγγραφο που να επικυρώνει την απόφαση αυτή – πιθανόν μέσα στις επόμενες ημέρες να υπογραφεί κάποια σχετική συμφωνία, ώστε να είναι καλυμμένες αμφότερες οι πλευρές.

Σημειώνεται ότι από την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, το Δημόσιο θα εισπράξει 1,23 δισ. ευρώ, ενώ έχει λαμβάνειν ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα ύψους 22,9 εκατ. ευρώ και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται, ετησίως, ως ποσοστό 28,2% και 28,94% των EBITDA των περιφερειακών της ομάδας Α και Β, αντίστοιχα.

Παράλληλα, οι επενδύσεις ύψους 400 εκατ. ευρώ που σχεδιάζει η κοινοπραξία θα φέρουν εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας, ενώ θα αναβαθμίσουν τις εγκαταστάσεις των 14, απαξιωμένων στις περισσότερες περιπτώσεις, αεροδρομίων, με στόχο αυτά να εξυπηρετούν μέσα στην επόμενη δεκαετία περισσότερους από 30 εκατομμύρια επιβάτες. Τα σχέδια αναβάθμισης του κάθε αεροδρομίου ξεχωριστά έχουν πλέον ολοκληρωθεί και μένει μόνο η εφαρμογή τους στην πράξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και ξανά στο τραπέζι η συγχώνευση ΔΟΛ – Πήγασου

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Citi: Κέρδη φέρνει για τον Μυτιληναίο ο μετασχηματισμός

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τραπεζίτης για τον (κόκκινο) ΔΟΛ: Δεν καταλαβαίνω τι κάνουν. Θα εκτεθούν (μετά την έλευση Μουλόπουλου)

LEAVE A REPLY