καφεϊνη

Ο καφές είναι, ομολογουμένως, μια λατρεμένη συνήθεια. Γευστικός, τονωτικός και απόλυτα συνδεδεμένος με το πρωινό ξύπνημα. Η συνεχής κατανάλωση της καφεΐνης, όμως, δεν ωφελεί τον οργανισμό, επομένως μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον αγαπημένο “φίλο” μας με κάποια άλλα και πιο υγιεινά ροφήματα.

Έτσι, αν θέλετε να μειώσετε τον καφέ σας ή απλώς να αλλάξετε λίγο τη ρουτίνα σας, αυτές είναι οι εναλλακτικές που σας προτείνουμε:

Τσαϊ μανιταριών
Μπορεί να σας ακούγεται κάπως περίεργο, αλλά δώστε του μια ευκαιρία. Έρευνες λένε πως έχει αρκετά οφέλη για τον οργανισμό, καθώς ελαττώνει το άγχος, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και αυξάνει την ενέργειά σας.
Red mushrooms on grassy hill

Τσαϊ γλυκόριζας
Μην το προσπεράσετε σκεπτόμενοι την πικρή της γεύση, γιατί το εν λόγω τσάι είναι ένα φυσικά γλυκό ρόφημα. Επίσης, λέγεται πως κάνει καλό στα πεπτικά προβλήματα.
Hand turning book with cup of herbal tea

Τσαϊ από μούρα σισάνδρα
Φτιαγμένο από βότανα και γνωστό ως “τσάι με πέντε γεύσεις”, χάρη στην ξινή, γλυκιά, πικρή, ζεστή και αλμυρή γεύση του. Βοηθάει στη συγκέντρωση και την εγρήγορση.
Cups of tea with red berries

Καφές dandelion (πικραλίδας)
Αν θέλετε να μειώσετε την καφεΐνη αλλά να μην την κόψετε εντελώς, αυτό το ρόφημα από ρίζες αγριοράδικου έχει παρόμοια γεύση με τον καφέ, ενώ στην ουσία είναι τσαϊ.
Overhead shot of black hot drink

Νερό με λεμόνι
Μια φτηνή και εύκολη λύση, αφού μιλάμε απλώς για ζεστό νερό και χυμό λεμονιού. Βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, στην ενυδάτωση του δέρματος και στην καταπολέμηση των φλεγμονών.
Overhead shot of hot lemon drink

SHARE

LEAVE A REPLY