Νέα πλοία για τη Neda Maritime (οικογένεια Λυκιαρδόπουλου);

Σε φάση ανανέωσης του στόλου της φαίνεται πως βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρεία Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου, η οποία φέρεται να έχει παραγγείλει πλοία από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds, η Neda έχει παραγγείλει ένα τάνκερ VLCC, προς παράδοση το 2019, με οψιόν για ένα ακόμα, με την τιμή τους να εκτιμάται στα 81 με 82 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

Η κίνηση αυτή, αν επιβεβαιωθεί, έρχεται λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παραλαβή του χωρητικότητας 299.300 dwt VLCC Arosa από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.

Αντίθετα, στο παλαιότερο πλοίο της εταιρείας, το χωρητικότητας 309.300 dwt Amantea (κατασκευής 2002), είχε μπει πωλητήριο τον περασμένο Μάρτιο, ενώ στα τέλη του 2016 η Neda είχε πουλήσει και ένα άλλο εξίσου παλιό τάνκερ μεταφοράς προϊόντων, το χωρητικότητας 105.000 dwt Siena (κατασκευής 2002) έναντι 15 εκατομμυρίων δολαρίων στην Bakri Navigation. Κινήσεις που δείχνουν πως η εταιρεία της οικογένειας Λυκιαρδόπουλου θέλει να ανανεώσει τον στόλο της.

Και η Neda Shipping δεν είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που το επιδεικνύει φέτος ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία VLCC σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής, καθώς πολλοί είναι οι εφοπλιστές που φέρονται έτοιμοι να εκμεταλλευθούν τις ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά, που κινούνται σε χαμηλό 13 ετών. Μεταξύ αυτών ο Γιάννης Αγγελικούσης (Maran Tankers), η οικογένεια Λαιμού (NS Lemos), ο Γιώργος Προκοπίου (Dynacom) και ο Αδαμάντιος Πολέμης (New Shipping).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εντυπωσιακή κίνηση από την Α. Φράγκου: Η Navios Partners εξαγοράζει 14 containerships

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: John Fredriksen: Έπεσε σε «ύφαλο» προσπαθώντας να μπλοκάρει το μεγαλύτερο ναυτιλιακό deal

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Τσαντάνης: Παρατείνεται για τουλάχιστον 18 μήνες η ναύλωση πλοίου της Seanergy

SHARE

LEAVE A REPLY