SHIPPING FOCUS: Η Koch Shipping ναύλωσε πλοία του Νίκου Τσάκου και του Σταμάτη Μόλαρη

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Η Koch Shipping ναύλωσε πλοία της TEN και της Alma Maritime

Η ναυτιλιακή Koch Shipping – με έδρα τη Σιγκαπούρη – προχώρησε σε νέες συμφωνίες ναύλωσης, αυτή τη φορά με την Tsakos Energy Navigation (TEN), συμφερόντων του Νίκου Τσάκου και με την Alma Maritime, συμφερόντων του Σταμάτη Μόλαρη. Από την TEN θα χρονοναυλώσει το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC Hercules 1 (χωρητικότητας 299.000-dwt και κατασκευής 2017) για 12-18 μήνες και από την Alma θα χρονοναυλώσει το δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax Suez Fuzeyya (χωρητικότητας 158.574-dwt και κατασκευής 2011) για 12 μήνες με ημερήσιους ναύλους ύψους 18.000 δολαρίων.

Πουλάει το 2ο παλαιότερο VLCC της η DHT

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή DHT Holdings προχώρησε στην πώληση του δεύτερου παλαιότερης κατασκευής δεξαμενόπλοιου τύπου VLCC που είχε στο στόλο της, του DHT Ann (χωρητικότητας 309.327-dwt και κατασκευής 2001), για το ποσό των 24,8 εκατ. δολαρίων, 2,28 εκατ. δολ. παραπάνω από την αξία που του αποδίδει η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue. Η DHT ωστόσο επέλεξε να μη γνωστοποιήσει την ταυτότητα του αγοραστή.

Ναύλωσε ένα πλοίο μεταφοράς LNG η Golar

Η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή Golar LNG Partners (με έδρα τις Βερμούδες) ανακοίνωσε ότι συνήψε συμφωνία ναύλωσης για το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) Golar Grand (χωρητικότητας 145.700-cbm και κατασκευής 2006) για μια περίοδο διάρκειας 2 ετών με options επέκτασης έως και 9 έτη σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, της οποίας η ταυτότητα δεν έγινε γνωστή. Το ναυλοσύμφωνο θα αποφέρει έσοδα 10 εκατ. δολαρίων σε ετήσια βάση στη ναυτιλιακή.

Συμφωνία-πλαίσιο συνήψε η SunStone Ships

Στην υπογραφή συμφωνίας-πλαίσιο προχώρησε η εταιρεία SunStone Ships (με έδρα το Μαϊάμι των ΗΠΑ) με την κινεζική China Merchant Industry Holdings για την κατασκευή έως και 10 εξερευνητικών κρουαζιερόπλοιων τύπου ice-class. Η συμφωνία προβλέπει την κατασκευή 4 κομματιών και περιλαμβάνει options για ακόμη 6, χωρίς ωστόσο να γίνονται γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες.

Στην Pan Ocean 2 bulkers της Hanjin

Τη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Pan Ocean συνδέουν οι brokers με την απόκτηση δύο φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax που ανήκαν στη χρεοκοπημένη Hanjin Shipping, μια συναλλαγή που αν αληθεύει θα αγγίξει το ποσό των 42 εκατ. δολαρίων. Ο λόγος για τα αδελφά πλοία Hanjin Hadong και Hanjin Port Kamsar (αμφότερα χωρητικότητας 82.158-dwt και κατασκευής 2012), η αξία των οποίων ανέρχεται στα 20,4 εκατ. δολ. το καθένα, σύμφωνα με τη VesselsValue.

  • Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για σήμερα 17/3/17 οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

Baltic Dry Index (BDI): 1196 (+24)
Baltic Cape Index (BCI): 2413 (+148)
Baltic Panamax Index (BPI): 1108 (-21)
Baltic Supramax Index (BSI): 879 (+2)
Baltic Handysize Index (BSHI): 508 (0)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Κούστας: Η προθεσμία της 1ης Απριλίου πλησιάζει για την Danaos – Θα πάρει παράταση του waiver;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λ. Παπατρύφων: Η win-win συμφωνία με τον Fredriksen και τα επόμενα σχέδιά του

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Fredriksen δείχνει το δρόμο: Έρχονται κι άλλες μαζικές εξαγορές πλοίων στο ξηρό φορτίο;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here