tsakos
Nίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation

Πτωτικά κινήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2016 για τη ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (TEN), συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ζημιές στα αποτελέσματά της αλλά και πτώση των εσόδων από τους ναύλους των πλοίων της, γεγονός που η διοίκηση της απέδωσε στις συνθήκες της αγοράς.

Ειδικότερα, η TEN κατέγραψε ζημίες ύψους 1,96 εκατ. δολαρίων κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, έναντι κερδών ύψους 36 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015. Οι ζημίες ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,02 δολάρια, λίγο παραπάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών που τις τοποθετούσαν στα 0,01 δολάρια.

Επιπλέον, τα έσοδα από τους ναύλους για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μειώθηκαν και διαμορφώθηκαν στα 109,2 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 141,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

Ο κ. Τσάκος ωστόσο, παρά τις ζημίες που εμφάνισε η ναυτιλιακή, διατήρησε την αισιοδοξία του για το 2017 καθώς πιστεύει ότι θα είναι μια χρονιά που αφενός οι παραλαβές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων θα μειωθούν – ειδικά κατά το δεύτερο μισό του έτους – και αφετέρου η ενδεχόμενη ανάκαμψη των φορτίων από τη Νιγηρία και τη Λιβύη θα ενισχύσουν τις τιμές των ναύλων.

neo energy νικος τσακος
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) “Neo Energy” της TEN είναι χωρητικότητας 147.000-cbm και κατασκευής του έτους 2007

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα που εμφάνισε η TEN, ο εφοπλιστής και πρόεδρος της Intertanko επεσήμανε ότι “Με τη μακροχρόνια στρατηγική μας για υπεύθυνη ανάπτυξη που στηρίζεται στη σταθερή απασχόληση (του στόλου), το 2017 θα είναι το εφαλτήριο έτος που θα ενισχύσει την κερδοφορία του στόλου μας και θα ανεβάσει την αξιοπιστία της TEN στα επίπεδα εκείνα που αντανακλούν την πραγματική της αξία”.

Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη TEN απέδωσε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου κατά κύριο λόγο στις αρνητικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, οι οποίες συνεχίστηκαν και στο τρίτο τρίμηνο του έτους και οφείλονται σε ένα συνδυασμό παραγόντων – ανάμεσά τους οι αυξημένες παραλαβές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων, η μείωση της παραγωγής των διυλιστηρίων, όπως και η μείωση των φορτίων από τη Νιγηρία και τη Λιβύη.

Ακόμη, η διοίκηση της εταιρείας υποστήριξε ότι τα αποτελέσματα που κατέγραψε επηρεάστηκαν και από το γεγονός ότι το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) Neo Energy (χωρητικότητας 147.000-cbm και κατασκευής 2007) έπρεπε να περάσει νεώριο και να αλλάξει τοποθεσία καθώς έχει ναυλωθεί στην κινεζικών συμφερόντων CNOOC ως πλωτή μονάδα αποθήκευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στο μάτι του κυκλώνα ο Μ. Ζολώτας. Τρίτη επίσχεση πλοίου για την εταιρεία του

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Γεωργιόπουλος: Δυναμική ενίσχυση του στόλου της Gener8 με νέες παραλαβές πλοίων

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: J. Fredriksen: Ξαφνιάζει την αγορά με τη διανομή μερίσματος

SHARE
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ο Ευριπίδης Κουτσοχρήστος έχει τελειώσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. Στο mononews.gr γράφει θέματα ναυτιλιακά, επιχειρηματικά και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY