Ν. Μαρτίνος: Οι στρατηγικές κινήσεις της Thenamaris σε bulkers και τάνκερ

Το ότι η ιαπωνική Eiko Kisen πούλησε το χωρητικότητας 82.400 dwt Bulk Brasil (κατασκευής 2008) έναντι περίπου 11,2 εκατομμυρίων δολαρίων ήταν γνωστό ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο. Όμως τώρα μαθαίνουμε, σύμφωνα με το TradeWinds, ότι ο αγοραστής είναι ελληνική εταιρεία, και συγκεκριμένα η Thenamaris, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου.

Το πλοίο φιγουράρει πλέον με το νέο του όνομα, Seaduty, στη λίστα με τα πλοία της Thenamaris που υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα επίσης με το TradeWinds, η Thenamaris ολοκλήρωσε την πώληση του χωρητικότητας 109.300 dwt aframax Seafaith II (κατασκευής 2000) στην ινδονησιακή εταιρεία PT Buana Listya Tama TBK, η οποία το μετονόμασε σε Bull 115. Η συμφωνία είχε διαρρεύσει ήδη από τον Νοέμβριο, με την τιμή να τοποθετείται στα 12 με 13 εκατομμύρια δολάρια.

Πρόκειται για το τρίτο τάνκερ που πούλησε μέσα σε ένα χρόνο η Thenamaris, μετά το MR2 Signal Maya (μετονομάστηκε σε Helen M, χωρητικότητας 46.800 dwt, κατασκευής 2005) που πωλήθηκε στην ελληνική Benetech, και το suezmax Seatriumph (μετονομάστηκε σε RN Kavkaz, χωρητικότητας 150.000 dwt, κατασκευής 2002), που πωλήθηκε στη ρωσική Volga Shipping JSC. Και τα τρία μαζί υπολογίζεται ότι απέφεραν στη Thenamaris κοντά στα 60 εκατομμύρια δολάρια, λίγο περισσότερα από τα περίπου 55 εκατομμύρια δολάρια που πλήρωσε κατά το ίδιο χρονικό διάστημα για να αποκτήσει συνολικά τέσσερα bulkers: πέρα από το Bulk Brasil, η ναυτιλιακή απέκτησε ακόμα δύο πλοία τύπου kamsarmax χωρητικότητας 81.800 dwt από τη Liberty Maritime, το Liberty Dawn (μετονομάστηκε σε Falkonera, κατασκευής 2013) και το Liberty Destiny (μετονομάστηκε σε Seatribute, κατασκευής 2012), αλλά και ένα capesize, το χωρητικότητας 177,800 dwt Faustina (μετονομάστηκε σε Seamate, κατασκευής 2010), το οποίο αγόρασε έναντι περίπου 19,2 εκατ. δολαρίων από την Oak Maritime.

Με τις αγοραπωλησίες αυτές, ο στόλος από bulkers της Thenamaris αποτελείται από 20 πλοία, με μέση ηλικία κάτω των 6 ετών, και 50 τάνκερ, ενώ διαθέτει ακόμα τρία boxships και τρία πλοία μεταφοράς LNG. Έχει επίσης υπό κατασκευή τέσσερα πλοία LPG, ενώ αναμένει την παράδοση συνολικά δέκα νεότευκτων τάνκερ φέτος και το 2018, μεγέθους από aframax έως VLCC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Το big deal του εφοπλιστή στο ξηρό φορτίο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών τα κέρδη για την Costamare

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Κρητικός που πούλησε την εταιρία του για 40 εκ ευρώ στην Mercedes εξομολογείται: Έψαχνα για ταξί και βρήκα… μια ιδέα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here