Eύκολα και γρήγορα: Πώς να κόψεις μια και καλή τη λιγούρα για γλυκό μετά το φαγητό

Μια συνήθεια που πολλές φορές ευθύνεται για εκείνα τα κιλάκια που… δεν μπορούν με τίποτα να χαθούν! Μετά από ένα απολαυστικό γεύμα ακολουθεί ένα ακόμα πιο απολαυστικό γλυκό.

Ίσως να έχετε παρατηρήσει κι εσείς μια ανάγκη να φάτε κάτι γλυκό (ο,τιδήποτε!) μετά το φαγητό και είτε έχετε αναρωτηθεί γιατί αυτό σας συμβαίνει είτε όχι, υπάρχει λόγος γι’αυτό.

Η «λιγούρα» είναι λειτουργία που σχετίζεται με τον εγκέφαλο. Μια σκέψη που είναι εφικτό να διαχειριστείτε. Αν η πνευματική εξάσκηση στην αντιμετώπιση της λιγούρας για γλυκό δεν φέρει αποτελέσματα, τότε μπορείτε να καταφύγετε σε τροφές που δεν σας επιβαρύνουν τόσο, όσο οι υπόλοιπες.

Ποιοι είναι οι λόγοι που τις περισσότερες φορές μας κάνουν να καταφεύγουμε στην κατανάλωση γλυκού αμέσως μετά το φαγητό και πώς μπορούμε να αποφύγουμε αυτή την τάση μια και καλή;

1) Τρως γρήγορα το γεύμα: Κι όμως! Αυτό μπορεί να επηρεάσει την ανάγκη σου για γλυκό αμέσως μετά το φαγητό. Το πεπτικό σύστημα για να λειτουργεί σωστά χρειάζεται τα ένζυμα από το σάλιο. Οσο τρώμε γρήγορα και καταπίνουμε τις τροφές… αμάσητες τόσο πιο μεγάλη γίνεται η ανάγκη για κατανάλωση γλυκού σύμφωνα με έρευνες.

2) Πίνεις νερό μετά το γεύμα: Απόφυγε να πιεις νερό αμέσως μετά το γεύμα καθώς αυτό αποτρέπει την σωστή διαδικασία της πέψης. Οταν δεν γίνεται σωστά η πέψη, τότε καταλήγεις να θες κάτι γλυκό.

3) Πολύ αλάτι: Αν το γεύμα έχει πολύ αλάτι, τότε πολλές οδηγείσαι στην αναζήτηση γλυκού αμέσως μετά για «ισορροπία».

Διαβάστε τη συνέχεια στο bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αφέψημα μαϊντανού: Αδυνατίζει και καταπολεμά την κυτταρίτιδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η συνταγή που θα σας ξετρελάνει: Κοτόπουλο με γάλα καρύδας και ντομάτα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλη προσοχή! Προειδοποίηση της αστυνομίας για το Facebook

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here