Ελένη Μενεγάκη: Αυτή είναι η δίαιτα της- Το μεγάλο μυστικό

Η Ελένη Μενεγάκη διανύει μια από τις καλύτερες περιόδους της ζωής της. Το σώμα της είναι στα καλύτερά του, τα επαγγελματικά της είναι.. σταθερά και η οικογένεια της πιο δεμένη από ποτέ.

Ποια είναι όμως η δίαιτα που ακολούθησε; Ο προσωπικός της διατροφολόγος έδωσε στην δημοσιότητα το πρόγραμμα που την έσωσε και χάρη σε αυτό έχασε όλα τα κιλά της τέταρτης εγκυμοσύνης της! Αυτό που εντυπωσιάζει είναι το… ψωμί φαγόπυρου το οποίο και τρώει καθημερινά! Το φαγόπυρο είναι μαύρο σιτάρι με προέλευση από την… Ανατολή!

Δευτέρα
Πρωινό: 4 φράουλες, 1 γιαούρτι 2% , 1κ.σ. δημητριακών ολικής αλέσεως Ελληνικος ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 3 αποξ. Βερίκοκα & 5 καρύδια
Μεσημερινανό: Φασόλια σούπα με καρότο, σέλινο, κρεμμύδι, 1 μερίδα ανθότυρο
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και 5 κεράσια και κανέλα
Βραδινό: 1 αυγό βραστό. Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-2 κ.σ. αβοκάντο

Τρίτη
Πρωινό: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1 κ.γ. Μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, 1 ποτήρι χυμό, Γκρέιπφρουτ, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές.
Δεκατιανό: 1φλ. Ρόφημα κρόκου κοζάνης και 2 φρυγανιές φαγόπυρου
Μεσημερινανό: Ψάρι βραστό, κολοκυθάκια, καρότα, πράσο σέλινο βραστά, 1 μέτρια πατάτα βραστή
Απογευματινό: 1 μπανάνα
Βραδινό: 1 μερίδα καστανό ρύζι, 1 γιαούρτι

Τετάρτη
Πρωινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 3 αποξ. δαμάσκηνα και 10 ανάλατα αμύγδαλα
Μεσημερινανό: Αγκινάρες αλά πολίτα με καρότο, σέλινο, κρεμμύδι. 1 μερίδα ανθότυρο
Απογευματινό: 1 γιαούρτι με κανέλα και 5 φράουλες
Βραδινό: Κοτόπουλο βραστό, με λαχανάκια Βρυξελλών

Πέμπτη
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό. Γκρέιπφρουτ, 1 αυγό βραστό, 2 φρυγανιές φαγόπυρου, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 μπανάνα.
Μεσημερινανό: 1 μερίδα Γαρίδες ψητές, 1 μερίδα παντζάρια
Απογευματινό: 1φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνη5, 2 μπισκότα χωρίς ζάχαρη
Βραδινό: Λαχανόσουπα με καρότο, πράσο, σέλινο, κρεμμύδι και πατάτα βραστή, 1 μερίδα ανθότυρο

Παρασκευή
Πρωινό: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1κ.γ. ταχίνι με μέλι, 1 ποτ. γάλα, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 3 αποξ. δαμάσκηνα και 5 καρύδια
Μεσημερινανό: 1 μερ. Μακαρόνια 4 κ.σ. σάλτσα λαχανικών με μανιτάρια, 2κ.ο. τυρί, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και 5 κεράσια & κανέλα
Βραδινό: Χταπόδι βραστό λαδόξιδο, Σαλάτα ρόκα- ντομάτα- άνηθος σπανάκι-ρόκα. 2 κ.σ. αβοκάντο

Σάββατο
Πρωινό: 1 φέτα Ψωμί φαγόπυρου, 1 κ.σ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 κ.σ. Μαρμελάδα ή Μέλι, 1 ποτήρι Γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές.
Δεκατιανό: 1 μπανάνα, 1φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνης
Μεσημερινανό: 1μερ. μπιφτέκια σόγιας, Λαχανάκια Βρυξελλών-καρότα βραστά, 1 μέτρια πατάτα βραστή
Απογευματινό: 5 φράουλες και 5 καρύδια
Βραδινό: 1 γιαούρτι με κανέλα, 2 κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 μήλο

Κυριακή
Πρωινό: 1 αυγό «ποσέ», 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου. 1 ποτήρι χυμό γκρέϊπ-φρουτ. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές.
Δεκατιανό: 1 φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνης, 2 μπισκότα πολυδημητριακών.
Μεσημερινανό: Κοτόπουλο ψητό. 1 μερίδα παντζάρια, 4κ.σ ρύζι με φλοιό.
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και 5 κεράσια και κανέλα.
Βραδινό: Ντάκος κρητικός (κριθιρένιο παξιμάδι, ντομάτα, ανθότυρο)

Δεύτερο Διαιτολόγιο

Δευτέρα
Πρωινό: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά. 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 15 Φράουλες
Μεσημερινανό: 1 μερίδα γίγαντες, Τυρί 1 μερίδα, 6 ελιές
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα. 1 ακτινίδιο
Βραδινό: Μανιτάρια ψητά, Σαλάτα ρόκα-ντομάτα-άνηθος-πράσινες πιπεριές 2 κ.σ. αβοκάντο 4 ελιές

Τρίτη
Πρωινό: 1 φέτα Ψωμί σίκαλης 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1κ.γ. Μαρμελάδα ή μέλι, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 20 ανάλατα αμύγδαλα και κ.σ. cranberrie
Μεσημερινανό: Σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές
Απογευματινό: 1 μπανάνα και 1 γιαούρτι και κανέλα
Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, Λαχανάκια βρυξελλών, 1 μερίδα τυρί, 4 ελιές

Τετάρτη
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό, 3 Φρυγανιές φαγόπυρου και 1 κ.γ. ταχίνι με μέλι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 5-7 καρύδια και 1 κ.σ. cranberrie
Μεσημερινανό: 1 μερίδα πρασόρυζο, Τυρί 1 μερίδα, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα και 1 μήλο
Βραδινό: Σαλάτα Ceasars (Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, πράσινες πιπεριές κοτόπουλο, 2 κ. σ. αβοκάντο)

Πέμπτη
Πρωινό: 1 Ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως, 4 αποξ. Δαμάσκηνα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 20 ανάλατα αμύγδαλα και 4 φράουλες
Μεσημερινανό: 1 μερίδα χταπόδι κοκκινιστό, 1 μερίδα κριθαράκι σόγιας, Σαλάτα μαρούλι -καρότο-άνηθος, 6 ελιές
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 4 φράουλες
Βραδινό: Τόνος σε λάδι Σαλάτα ρόκα, καρότο, μαϊντανός, -πράσινες πιπεριές, 2κ.σ. αβοκάντο, 4 ελιές.

Παρασκευή
Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό, 1 κουλούρι. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως
Μεσημερινανό: 1 μερίδα Γαλοπούλα ψητή, Σαλάτα μπρόκολο, καρότα βραστά, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 6 ελιές
Απογευματινό: 1 Γιαούρτι 2% με κανέλα και 1 Μήλο
Βραδινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 πίτα αραβική με κίτρινο τυρί & γαλοπούλα light. ελιές, μαρούλι, καρότο

Σάββατο
Πρωινό: 1 φέτα ψωμί φαγόπυρου, 1 ποτήρι χυμό, 1 αυγό βραστό. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 2 μπισκότα πολυδημητριακών και 1 γιαούρτι
Μεσημερινανό: Μοσχάρι λεμονάτο, Καστανό ρύζι, Σαλάτα λαχανάκια Βρυξελλών
Βραδινό: Ταμπουλέ (πλιγούρι, κρεμμύδι, μαϊντανό, ντομάτα), 4 Ελιές.1 μερίδα τυρί

Κυριακή
Πρωινό: 1 ρυζογκοφρέτα, 1κ.γ. Μέλι, 1κ.γ. μαλακή Μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα. Ελληνικός ή στιγμιαίος καφές
Δεκατιανό: 1 ποτήρι πράσινο τσάι και 1 μήλο
Μεσημερινανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, 1 μερίδα πατάτες φούρνου, 6 ελιές, Σαλάτα μαρούλι, άνηθος, καρότο
Απογευματινό: 1 ακτινίδιο και 5-7 καρύδια
Βραδινό: 1 Γιαούρτι 2% και κανέλα, 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κ. γ. μέλι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μενεγάκη – Παντζόπουλος: Η περιπέτεια υγείας του Ματέο που χάλασε τις διακοπές τους στις Σεϋχέλλες

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μελάνια Τραμπ: Οι 7 κανόνες ομορφιάς της Πρώτης Κυρίας

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απίστευτο! Αυτοί είναι οι μισθοί της Μενεγάκη και της Ζαρίφη

SHARE

LEAVE A REPLY