Οι υπεύθυνες αρχές, για τη ρύθμιση ποιότητας αερίων, απαίτησαν την Τετάρτη την ανάκληση έως και 16.000 επιπλέον πετρελαιοκίνητων οχημάτων της Volkswagen, της Audi και της Porsche, καθώς το σκάνδαλο των ρύπων Volkswagen πήρε τεράστιες διαστάσεις.

Η ανακοίνωση από το «California Air Resources Board» ήρθε σε λιγότερο από μία εβδομάδα, από τη στιγμή που οι κρατικοί και οι ομοσπονδιακοί ελεγκτές αποκάλυψαν, ότι ο Όμιλος Αυτοκινητοβιομηχανίας της «Volkswagen» εγκατέστησε λογισμικό που εξαπατά τις δοκιμές ρύπων σε περισσότερους πετρελαιοκινητήρες από όσους πίστευαν αρχικά.

Η αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος και το «California Air Resources Board» δήλωσε, την περασμένη εβδομάδα, ότι αυτό το λογισμικό ήταν περίπου σε 85.000 οχήματα Volkswagen, Audi και Porsche, 3-λίτρα, με εξακύλινδρους κινητήρες, που ήταν μοντέλα του 2009.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, οι ρυθμιστικές αρχές κατηγόρησαν τη «VW» για την εγκατάσταση του ελαττωματικού – όπως το αποκαλούν – λογισμικού σε περίπου 10.000 αυτοκίνητα από τα μοντέλα του 2014 μέχρι και του 2016.

Οι «αμφίβολοι» κινητήρες έχουν κατασκευαστεί από την Audi και έχουν σταλεί στην Porsche και τη Volkswagen, δήλωσε ο David Clegern, ένας εκπρόσωπος της «California Air Resources Board». Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία ξεχωριστά είχε πιστοποιήσει τα προϊόντα της με κρατικούς και ομοσπονδιακούς ελέγχους και ως εκ τούτου είναι όλοι υπεύθυνοι, είπε.

Το λογισμικό είναι σε μοντέλα «Audi Q7» και σε «Volkswagen Touareg SUV», που κατασκευάσθηκαν από το 2009 μέχρι το 2016, καθώς και σε «Porsche Cayenne» από το 2013 έως το 2016. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν 45 εργάσιμες ημέρες για να παρουσιάσουν ένα σχέδιο ανάκλησης.

Η εκπρόσωπος της «Volkswagen» Darryl Harrison ρίχνει το μπαλάκι στην Audi. Σε ένα email την Τετάρτη, η Audi δήλωσε ότι αναμένει τους κανόνες ρύθμισης και πως έχει πάρει το θέμα πολύ σοβαρά.

SHARE
Ερριέτα Κομνηνού
Η Ερριέτα Κομνηνού έχει σπουδάσει στο Λονδίνο. Στο mononews γράφει επιχειρηματικά θέματα και stories

LEAVE A REPLY