Γ. Οικονόμου: Οριστικοποιήθηκε η είσοδος της DryShips στις μεταφορές υγραερίου

Την απόκτηση ενός πλοίου τύπου VLGC (Very Large Gas Carrier) που είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries έναντι 83,5 εκατομμυρίων δολαρίων ανακοίνωσε και επίσημα η ναυτιλιακή εταιρεία DryShips, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, οριστικοποιώντας την είσοδό της στην αγορά των μεταφορών αερίου.

Για τη χρηματοδότηση του εγχειρήματος, η εταιρεία αξιοποίησε 21,9 εκατομμύρια δολάρια από την εναπομείνασα ρευστότητα της πιστωτικής διευκόλυνσης New Sifnos Revolver, συνολικού ύψους 200 εκατ. δολαρίων (πλέον απομένουν 142,9 εκατ. δολάρια), ενώ τα υπόλοιπα 61,6 εκατομμύρια δολάρια θα καταβληθούν σε δόσεις μέχρι την παράδοση του πλοίου, που αναμένεται τον ερχόμενο Ιούνιο.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η DryShips έχει ήδη βρει ναυλωτή για το πλοίο, καθώς όπως ανακοίνωσε αυτό θα απασχοληθεί για πέντε χρόνια σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, με οψιόν επέκτασης της ναύλωσης για έως και τρία ακόμα χρόνια. Η εταιρεία αναμένει έσοδα της τάξεως των 92,7 εκατομμυρίων δολαρίων από τη ναύλωση του πλοίου, αν ενεργοποιηθεί και η οψιόν.

Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την απόκτησή του πρώτου μας υψηλών προδιαγραφών νεότευκτου VLGC, ανοίγοντας μία νέα εποχή επενδύσεων μετά την αναδιάρθρωση του ισολογισμού μας. Το κλείσιμο της πρώτης μας επένδυσης στον τομέα της μεταφοράς αερίου, που πιστεύουμε ότι θα έχει πολύ καλή επίδραση στα έσοδα και τις ταμειακές ροές, χρηματοδοτήθηκε από το New Sifnos Revolver, αποδεικνύοντας για μία ακόμα φορά τη δέσμευση του κ. Γιώργου Οικονόμου στην DryShips”, δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος και οικονομικός διευθυντής της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η DryShips είχε ανακοινώσει στις αρχές του μήνα την πρόθεσή της να μπει στην αγορά των μεταφορών υγραερίου, με την απόκτηση του πρώτου της πλοίου υγρού χύδην εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς είχε επιλέξει να επικεντρωθεί στις μεταφορές ξηρού φορτίου.

Πάντως, η αντίδραση των επενδυτών στην κίνηση αυτή δεν ήταν η επιθυμητή για την εταιρεία του Γ. Οικονόμου, με τη μετοχή της DryShips να πραγματοποιεί “βουτιά” άνω του 25% και να υποχωρεί κάτω από το ένα δολάριο, με την εταιρεία να προχωρά σε reverse split για να “σώσει” τη μετοχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δουλειά είχε ο Em. Grimaldi στην Αθήνα. Όλο το παρασκήνιο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ξεφορτώνει ελληνικά ναυτιλιακά δάνεια στην ιαπωνική Orix η RBS

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Καλογρίτσας: Γιατί δεν προχωρά ο έλεγχος για τη φοροδιαφυγή των 36 εκατ. ευρώ; – Όλο το παρασκήνιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here