Οι επιστήμονες αποκαλύπτουν: Μπορείτε να χάσετε θερμίδες ακόμα και με τη Hatha yoga

Θέλετε να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας, αλλά, η καθημερινότητά σας είναι πολύ απαιτητική και δεν έχετε χρόνο για γυμναστική; Μήπως ανήκετε σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που βαριούνται το γυμναστήριο, όμως, θέλουν ένα καλογυμνασμένο κορμί; Ό,τι από τα δυο κι αν ισχύει, το μόνο σίγουρο είναι πως χρειάζεται να βρείτε μια δραστηριότητα, που θα σας βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες, σε μικρό χρονικό διάστημα.

Από τη λίστα που ακολουθεί, φυσικά, δε θα μπορούσε να λείπει η hatha yoga.  Ουσιαστικά, η hatha yoga είναι μια επιστήμη του σώματος και του πνεύματος η οποία περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό από ασκήσεις και τεχνικές. Βλέποντας κανείς τις πρακτικές και τους στόχους της λίγο πιο βαθιά, μπορεί να παρατηρήσει ένα σύστημα εσωτερικής εξερεύνησης και προσωπικής ανάπτυξης.

Παρακάτω, θα βρείτε 12 τρόπους για να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος και τα παραπανίσια κιλά. Και επειδή η υγιεινή διατροφή από μόνη της δεν κάνει θαύματα, ξεκινήστε από αύριο μια από τις  δραστηριότητες που μας προτείνουν οι επιστήμονες.

  1. Τρέξιμο-1,074 θερμίδες/ ώρα

τρεξιμο

2. Κολύμβηση-892 θερμίδες/ώρα

kolimvisi

3. Τέννις-728 θερμίδες/ώρα

tennis

4. Ορειβασία-637 θερμίδες/ώρα

orivasia

5. Αεροβική στο νερό

aerobic

6. Άρση βαρών-455 θερμίδες/ώρα

arsi varon

7. Γκόλφ-391 θερμίδες/ώρα

golf

8. Power yoga-364 θερμίδες/ώρα

yoga

9. Βόλευ-364 θερμίδες/ώρα

volley

10. Ποδηλασία-364 θερμίδες/ώρα

podilasia

11. Μπόουλινγκ-273 θερμίδες/ώρα

bowling

12. Hatha yoga-228 θερμίδες/ώρα

Hatha yoga

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Superfoods Οκτωβρίου: Αυτές είναι οι υπερτροφές που πρέπει να μπουν στο πιάτο σας!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δημητριακά και πατάτες υπεύθυνα για καρδιοπάθειες σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

Μυστήριο με τον πιο διάσημο food blogger. Πήγε κρυφά σε 13 εστιατόρια στο Λονδίνο. Δείτε ποιους αποθεώνει

 

 

SHARE
Αθηνά Λαρδή
Η Αθηνά Λαρδή έχει σπουδάσει Επικοινωνία και ΜΜΕ στο ΕΚΠΑ. Στο mononews γράφει θέματα life και κοινωνικά.

LEAVE A REPLY