Mε την εξαγορά ενός δεξαμενόπλοιου τύπου aframax συνδέεται το όνομα του ισχυρού εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, σε μία συμφωνία που αποτυπώνει την αύξηση των αξιών στην αγορά των τάνκερ.

Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή συμφερόντων του πλοιοκτήτη, Capital Maritime, φημολογείται ότι θα εντάξει στο στόλο της το χωρητικότητας 106,029 dwt πλοίο CSK Shelton (κατασκευής 2005) που ανήκει στην TCC Group, έναντι τιμήματος ύψους 13 εκατ. δολ.

Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι για το τάνκερ υπήρξε έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον και από άλλους Έλληνες εφοπλιστές, γεγονός που αποδίδεται στην εποχική αύξηση που σημειώνουν οι τιμές στη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με την Clarksons η αυξημένη ζήτηση για το πλοίο αναμφισβήτητα είναι αποτέλεσμα του ανοδικού γυρίσματος των τιμών των ναύλων και των ελκυστικών τιμών πώλησης που βρίσκονται σε επίπεδα κοντά στα ιστορικά χαμηλά.

To CSK Shelton αποτελεί το παλαιότερης κατασκευής από τα πέντε aframax που έχει στο νερό η TCC Group, με έδρα το Xoνγκ Κονγκ.

Οι εκτιμήσεις της αγοράς για την τιμή του πλοίου κυμαίνονταν από τα 12,5 έως τα 13 εκατ. δολ., επίπεδα αρκετά υψηλότερα από την προηγούμενη αντίστοιχη αγορά που σημειώθηκε στη ναυτιλιακή αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούνιο, η Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου, εξαγόρασε τα χωρητικότητας 114,500-dwt πλοία Sparto και Pantelos (κατασκευής 2004 αμφότερα) έναντι 11,5 εκατ. δολ. έκαστο.

Ο κ. Μαρινάκης θεωρείται ένας από τους πιο δραστηρίους εφοπλιστές της αγοράς στον κλάδο των τάνκερ, τόσο στα VLCC όσο και στα aframax.

To tanker Militadis Junior της Capital Ship Management Corp (χωρητικότητας 320.926-dwt και κατασκευής 2014)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Eλληνική ναυτιλιακή επιστρέφει στην αγορά μεταχειρισμένων μετά από τρία χρόνια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς ο Γ. Οικονόμου θα βάλει στην τσέπη 134 εκατ. δολάρια από το μεγάλο deal της Ocean Rig

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Ελληνική ναυτιλιακή στους σημαντικότερους πελάτες του ναυπηγείου Yangzijiang