ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία ακόμη κίνηση ισχυροποίησης του στόλου της πραγματοποίησε η Κyklades Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Αλαφούζου, με την παραγγελία δύο ακόμη super tankers στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries.
Σημειώνεται ότι η οικογένεια Αλαφούζου μετά από απουσία 12 ετών, στράφηκε και πάλι τον περασμένο Νοέμβριο στην αγορά VLCC, με την παραγγελία τεσσάρων πλοίων στα Hyundai. H ναυτιλιακή, που ιδρύθηκε από τον Αριστείδη Αλαφούζο, ο οποίος πέθανε τον Μάιο 2017 στην ηλικία των 93 ετών, συμμετείχε για τελευταία φορά στην αγορά VLCCs στις αρχές του αιώνα, αλλά πούλησε τα δύο VLCCs του στόλου της στη Maran Tankers του Γιάννη Αγγελικούση στις αρχές του 2005.
Τον περασμένο μήνα, έγινε γνωστό ότι προχώρησε στην παραγγελία δύο ακόμη VLCC, ενώ με την τελευταία συμφωνία, τα υπό παραγγελία VLCC της ναυτιλιακής ανέρχονται πλέον σε οκτώ, αναφέρει το tradewinds.
Υπενθυμίζεται ότι για τα πρώτα τέσσερα πλοία, το τίμημα ανήλθε σε 81,5 εκατ. δολ. έκαστο, ωστόσο από τότε οι τιμές στα νεότευκτα έχουν αυθηξεί.
Στο μεταξύ, η Kyklades Maritime προχώρησε σε συμφωνία leaseback για τα τέσσερα νεότευκτα, με τη νορβηγική Ocean Yield του εφοπλιστή Kjell Inge Rokke. Η συμφωνία προβλέπει ότι τα πλοία θα ναυλωθούν στην Okeanis Marine Holdings, συμφερόντων του Γιάννη Αλαφούζου, με 15ετή συμβόλαια.
Η παράδοση των τεσσάρων πρώτων VLCC θα ξεκινήσει τον Απρίλιο 2019 και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020.
Για τα επόμενα τέσσερα δεν έχει υπάρξει προς το παρόν συμφωνία ναύλωσης.
Η ναυτιλιακή δραστηριοποιείται έντονα στα τάνκερ suezmax και aframax. Εκτός από τα VLCC έχει παραγγείλει δύο suezmaxes στα ιαπωνικά ναυπηγεία Marine United και άλλα πέντε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Sundong Shipbuilding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: K. Κωνσταντακόπουλος: Το νέο μεγάλο deal της Costamare
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλοία Ελλήνων εφοπλιστών κινδυνεύουν να καταστραφούν από τους αντάρτες Χούτι στην Υεμένη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Νέα super αγορά από την Pavimar