Την αλλαγή της ημερομηνίας για τον ηλεκτρικό πλειστηριασμό του ταχύπλοου της NEL Lines, Αίολος Κεντέρης I, αποφάσισε το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά.

Αρχικά η διαδικασία είχε οριστεί για τις 6 Δεκεμβρίου με επισπεύδουσα την Τράπεζα Πειραιώς.  Στις 29 Νοεμβρίου όμως η πλοιοκτήτρια εταιρεία, κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα και χθες το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά με απόφασή του άλλαξε την ημερομηνία ορίζοντας τον πλειστηριασμό για το νέος έτος και πιο συγκεκριμένα για την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου ενώ ανέβασε και το τίμημα από τα 4,5 εκατομμύρια στα 6,5 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η NEL το πλοίο παροπλίστηκε λόγω της ακριβής τιμής των καυσίμων, όμως θεωρεί πως πλέον μπορεί να αξιοποιηθεί εφόσον η κατάσταση στην ελληνική αγορά και ιδίως στο χώρο των ταχύπλοων σκαφών είναι σε ανοδική πορεία. Επίσης, εκτιμά το κόστος συντήρησης στου πλοίου στο ένα εκατομμύριο ευρώ. Η εταιρεία εκτιμά τη σημερινή αξία του ταχύπλοου στα 15 εκατομμύρια ευρώ και υποστήριξε ότι είναι οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων καθώς και ότι έχει διάρκεια ζωής 30 χρόνια.

Στον αντίποδα, η πλευρά της Τράπεζας υποστήριξε ότι το πλοίο είναι παροπλισμένο επί επτά χρόνια και οι τέσσερις μηχανές του δεν έχουν λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια ενώ εκτίμησε ότι το κόστος συντήρησής τους ανέρχεται στις 750 χιλιάδες ευρώ για κάθε μηχανή που σημαίνει ότι το συνολικό κόστος ανέρχεται στα τρία εκατομμύρια ευρώ, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που υπολόγισε η NEL.

Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς τόνισε ότι πως, η σημερινή αξία του Αίολος Κεντέρης Ι, εφόσον ήταν λειτουργικό θα μπορούσε να αγγίξει τα 11 εκατομμύρια ευρώ. Όμως εξαιτίας του παροπλισμού του η αξία του δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Στη δικαστική αυτή διελκυστίνδα, η πλευρά της NEL αντέτεινε ότι έχει εγγράφως εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά του ταχυπλόου από την εταιρεία Meditteranean Shipping Enterprise για 16,5 εκατομμύρια ευρώ.

Για τον πλειστηριασμό ενδιαφέρον φέρεται να έχει εκδηλώσει η Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου αλλά και η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Καραγεωργίου: Νέο τεράστιο deal από την ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Τρίτο capesize για την JP Morgan

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αυτό είναι το πρώτο πλοίο που καίει υδρογόνο – Σχέδια για επέκταση και στα φορτηγά μέχρι το 2019