ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση του παλαιότερου φορτηγού πλοίου του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Chandris Hellas, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Χανδρής. Όπως επιβεβαιώνει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Ιωάννης Σκορδιάς, η εταιρεία «αποχωρίστηκε» το panamax bulker Amira (χωρητικότητας 74.401-dwt), το οποίο κατέληξε στον στόλο της ινδικής Hermes Maritime, με το όνομα Dubai Pride. Το ποσό που έβαλε στα ταμεία της η ναυτιλιακή του κ. Χανδρή δεν γνωστοποιήθηκε. Πάντως σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η αξία του πλοίου υπολογίζεται στα 8,6 εκατομμύρια δολάρια, η οποία είναι και η υψηλότερη των τελευταίων τριών χρόνων.
Με την πώληση του bulk carrier Amira, η ναυτιλιακή μένει με 15 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου στο στόλο της, εκ των οποίων τα δύο παλαιότερα έχουν κατασκευαστεί το 2004. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία, της οποίας ηγείται ο κ. Χανδρής, συνεχίζει την σταδιακή ανανέωση του στόλου της, με τις δύο τελευταίες αγορές να γίνονται πριν από περίπου δύο χρόνια όταν και είχε αγοράσει δύο kamsarmaxes, κατασκευής 2011 και 2012.
Υπενθυμίζεται, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πως το 2016, η Chandris πούλησε το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου, το panamax bulker Marichristina (χωρητικότητας 74.540-dwt και κατασκευής 2001) για το ποσό των 5,2 εκατομμυρίων δολαρίων στην ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, P&P Shippping.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κρίτων Λεντούδης: Νέα εποχή για την Evalend Shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρ. Οικονόμου: Νέο πλοίο και ισχυρό deal για την MS Cardiff Gas
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Οι πρώτες business του εφοπλιστή για το 2018
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τέμπη: Πραγματογνωμοσύνη που ζήτησε η οικογένεια Πλακιά αποκλείει το ενδεχόμενο μεταφοράς παράνομου εύφλεκτου υλικού
- Η συμβολή της Takeda στην ενίσχυση της Καινοτομίας και της Συνεργασίας στον τομέα των σπάνιων παθήσεων
- Ενισχύοντας την απασχολησιμότητα με ευελιξία στην ελληνική αγορά εργασίας
- Χρίστος Δήμας: Η νέα γέφυρα Αφρατίου βελτιώνει σημαντικά το οδικό δίκτυο στην Εύβοια
