ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απόφαση στρατηγικής συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ βασίστηκε στην πεποίθηση μας και στην στρατηγική μας να επενδύσουμε στην ελληνικότητα της εταιρείας και στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μία δυναμική εταιρεία με έντονα ελληνικά χαρακτηριστικά, δήλωσε από το βήμα του Thessaloniki Summit ο Δημήτρης Μάρτης, πρόεδρος της 24Media και μέτοχος της Stoiximan.gr.
Ο κ. Μάρης επισήμανε, συγκεκριμένα, ότι η απόφαση «βασίστηκε στην πεποίθηση μας και στην στρατηγική μας να επενδύσουμε στην ελληνικότητα της εταιρείας. Αυτό δεν είναι ένα σχήμα λόγου, είναι μία πραγματικότητα. Το να μπορέσουμε να συντηρήσουμε τον ελληνικό πυρήνα της εταιρείας για εμάς ήταν θεμελιώδης αρχή και συγκριτικό πλεονέκτημα. Δύο ανταγωνίστριες εταιρείες οι οποίες επί μακρόν είχαν αντιπαλότητα και ανταγωνισμούς, κάθισαν σε ένα τραπέζι και μέσω ενός συμβιβασμού αποφασίσαμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε. Είναι μία πολύ σημαντική κίνηση καθώς στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μία ιδιαίτερα δυναμική εταιρεία με έντονα ελληνικά χαρακτηριστικά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το success story της Stoiximan: Πώς εξελίχθηκε σε μία εταιρεία των 450 ατόμων και αξίας 136 εκατ. ευρώ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Mega deal ΟΠΑΠ- Stoiximan: Γιατί ο ΟΠΑΠ συνεχίζει τις επενδύσεις και επεκτείνεται στην ψηφιακή αγορά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δημήτρης Μάρης (24Media): Στάσιμος και με ξεπερασμένη ρητορική ο ΣΕΒ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τατιάνα Μπλάτνικ: Το διαζύγιο, οι ανατροπές και η νέα ζωή στην Ελλάδα με τον Κέβιν Λαβ
- Masters of Interior: Μοναδικά αντικείμενα design από τη Μαρίνα Βερνίκου και την Creaid για καλό σκοπό
- Ο ανασχηματισμός, οι μύθοι του και η πολιτική βούληση
- Προσέγγισε τα 7,3 εκατ. επιβάτες η Attica Group καταρρίπτοντας όλα τα ρεκόρ των προηγούμενων ετών – Παραμένει η μεγαλύτερη εταιρεία επιβατών στον κόσμο
