Αθόρυβα, αλλά άκρως αποτελεσματικά κινήθηκε τους τελευταίους μήνες η ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη, έχοντας αποκτήσει τρία πλοία τους τελευταίους τέσσερις μήνες που φέρνουν τον στόλο της στα επτά, εκμεταλλευόμενη τις χαμηλές τιμές μεταχειρισμένων πλοίων στην αγορά.

Παναγιωτίδη
Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar

Το πρώτο από τα τρία (όλα ιαπωνικής κατασκευής, όπως άλλωστε και όλα τα πλοία της Pavimar, με εξαίρεση το capesize Mairaki) πλοία που απέκτησε πρόσφατα η εταιρεία, σύμφωνα με το TradeWinds, ήταν το χωρητικότητας 76.000 dwt bulker Jin Rui (μετονομάστηκε σε Stormharbour, κατασκευής 2009), που αποκτήθηκε έναντι 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Οκτώβριο.

Ακολούθησε το χωρητικότητας 76.500 dwt Silver Freedom (μετονομάστηκε σε Magic P, κατασκευής 2014), το οποίο αποκτήθηκε από την ναυτιλιακή Silver Lake Shipping (συμφερόντων της οικογένειας Νταϊφά) στα τέλη Δεκεμβρίου έναντι 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ τον Φεβρουάριο η Pavimar απέκτησε και το χωρητικότητας 81.000 dwt Epson Trader II (κατασκευής 2009) έναντι 12,25 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αντίθετα, δε φαίνονται να επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που ήθελαν την εταιρεία να έχει αποκτήσει και δύο ακόμα πλοία, το χωρητικότητας 82.000 dwt kamsarmax Billion Trader 2 (κατασκευής 2017) , που αποκτήθηκε από άλλη ελληνική εταιρεία, και το χωρητικότητας 82.000 dwt kamsarmax ABYO Oprah (κατασκευής 2006).

Έτσι, η Pavimar, που ιδρύθηκε το 2014, λίγο μετά το κλείσιμο της Excel Maritime Carriers, που ήλεγχε ο πατέρας της Ισμήνης Παναγιωτίδη, Βίλι, διαθέτει πλέον έναν στόλο επτά πλοίων, αποτελούμενο από τέσσερα panamaxes, δύο kamsarmaxes και ένα capesize.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Όλγα Μπορνόζη (Capital Link) στο Mononews: Τεράστια η επιτυχία των ναυτιλιακών forums σε Αθήνα και Λεμεσό

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Αγόρασε το τάνκερ του Α. Αλαφούζου;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: «Αυτοκράτορες» στην παγκόσμια μεταφορά πετρελαίου οι Έλληνες εφοπλιστές