«Αυτή η ανακάλυψη προσφέρει την ευκαιρία να μεταθέσουμε τη συζήτηση γύρω από το diesel σε νέο επίπεδο και, ελπίζουμε, να την ολοκληρώσουμε», ανέφερε σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Volkmar Denner, σε συνέντευξη Τύπου στη Στουτκάρδη.
Ο γερμανικός κολοσσός, ο μεγαλύτερος προμηθευτής μηχανών diesel σε παγκόσμιους κατασκευαστές – από τη Volkswagen στη General Motors και στη Fiat Chrysler NV – μπαίνει στη μάχη ενάντια στην αγορά οχημάτων που ξεκίνησε με το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων της Volkswagen το 2015.
Καθώς χιλιάδες θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την τεχνολογία Diesel, οι καταναλωτές καταφεύγουν όλο και περισσότερο στις μηχανές βενζίνης, ενώ μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Παρίσι και το Λονδίνο μελετούν απαγορεύσεις κυκλοφορίας ντιζελοκίνητων.
Η νέα μέθοδος της Bosch βελτιώνει την διαχείριση της θερμότητας των εξατμίσεων, μειώνοντας τις εκπομπές του διοξειδίου του αζώτου στο 1/10 του νομικά επιτρεπόμενου ορίου, και δεν απαιτεί νέο εξοπλισμό, ανέφερε ο Denner και πρόσθεσε ότι το σύστημα μπορεί να κρατήσει τις εκπομπές σταθερές ακόμα και σε κρύες θερμοκρασίες.
«Με αυτή τη νέα τεχνολογία, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας στα μεγάλα αστικά κέντρα του κόσμου δεν θα αποτελούν πλέον πρόβλημα. Γιατί; Επειδή τώρα έχουμε την τεχνολογία για να λύσουμε το πρόβλημα του διοξειδίου του άνθρακα στην οδική κυκλοφορία», δήλωσε ο Denner με αισιοδοξία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων από το 2020
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Porsche: Συνελήφθη στέλεχος της εταιρίας για το σκάνδαλο με τους ρύπους
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πρόταση-έκπληξη από τη Volkswagen: Θα πάρει πίσω τα οχήματα ντίζελ των πελατών της εάν απαγορευτεί η κυκλοφορία τους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: «Τσίμπησε» στο 2,9 ο πληθωρισμός τον Δεκέμβριο
- Ζελένσκι: Το 33-34% του συνόλου των όπλων είναι εγχώριας παραγωγής
- Πολωνία: Η Ρωσία σχεδιάζει «τρομοκρατικές ενέργειες» στον αέρα, δήλωσε ο πρωθυπουργός
- Σε λειτουργία η πλατφόρμα για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ σε ασφαλισμένες κατοικίες – Πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες να «ψαλιδίσουν» το φόρο έως και 20%