Σ. Παληός (Diana Shipping): Ποδαρικό στο 2017 με νέες συμφωνίες ναύλωσης

Η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, ανακοίνωσε ότι προχώρησε μέσω θυγατρικής της, σε συμφωνία με την εταιρία Koch Shipping Pte. Ltd. (Σιγκαπούρη), για τη ναύλωση ενός εκ των φορτηγών πλοίων της τύπου capesize, του P. S. Palios.

Τα ακαθάριστα ναύλα ανέρχεται σε 10.550 δολ. ημερησίως, μείον 5% η προμήθεια υπέρ τρίτων, ενώ το πλοίο θα ναυλωθεί για minimum 12 μήνες και maximum 16 μήνες. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ από την 21η Ιανουαρίου 2017.

Το P. S. Palios είναι πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 179,134 dwt και κατασκευής 2013.

Παράλληλα η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία για τη διεύρυνση της ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Myrto, από την Cargill International S.A. με έδρα τη Γενεύη,  για χρονικό περίοδο από 12 έως 15 μήνες. Τα ακαθάριστα ναύλα ορίστηκαν στα 8.000 δολ. ημερησίως, μείον 4,75% προμήθεια υπέρ τρίτων. Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 16 Ιανουαρίου 2017.

Το πλοίο Myrto είναι χωρητικότητας 82,131 dwt και κατασκευής 2013.

Οι δύο προαναφερθείσες συμφωνίες αναμένεται να φέρουν στα ταμεία της εταιρίας περίπου 6,68 εκατ. ευρώ ακαθάριστα έσοδα για τις minimum περιόδους ναύλωσης.

Σημειώνεται ότι στις αρχές Ιανουαρίου η Diana Shipping παρέλαβε δύο νεότευκτα πλοία τύπου Newcastlemax, χωρητικότητας περίπου 208.500 dwt το καθένα, τα οποία έχουν ήδη εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη ναύλωση.

Το πλοίο San Francisco ναυλώθηκε από την ναυτιλιακή Koch Shipping Pte της Σιγκαπούρης για περίοδο κατ’ ελάχιστον 12 μηνών με 16 μηνών, έναντι 11.750 δολαρίων ημερησίως, μείον προμήθεια 5% σε τρίτους. 

Το πλοίο Newport News, από την άλλη, ναυλώθηκε από την ελβετική SwissMarine Services για περίοδο κατ’ ελάχιστον 22 μηνών έως 26 μηνών, έναντι τιμής 24% άνω του μέσου όρου του δείκτη Baltic Capesize Index (BCI_2014) για τα πέντε προκαθορισμένα δρομολόγια, μείον 5% προμήθεια σε τρίτους.

Η Diana Shipping διαθέτει συνολικά 48 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 3 Post-Panamax, 4 Kamsarmax και 23 Panamax). Η συνολική δυναμικότητα του στόλου της εταιρείας ανέρχεται περίπου στα 5,7 εκατομμύρια dwt, ενώ η μέση ηλικία των πλοίων της στα 7,6 χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: Τι κρύβεται πίσω από την “αυτοκτονική” πώληση μετοχών της Gener8 Maritime;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Μετατίθεται χρονικά η παράδοση τεσσάρων νέων πλοίων LPG στην StealthGas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το κύκνειο άσμα της Efploia Shipping – «Στο σφυρί» και το τελευταίο της πλοίο

 

SHARE
Λίλιαν Μαργαρίτη
H Λίλιαν Μαργαρίτη στο mononews είναι αρχισυντάκτης του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Εργαστηκε στο παρελθόν στην εφημερίδα Κέρδος

LEAVE A REPLY